سیامک اطلسی معتقد است واکنش های نقش او در سریال "تعبیر وارونه یک رویا" اغراق آمیز نیست و برگرفته از رفتار واقعی افراد الکلی است.

به گزارش مشرق، سیامک اطلسی بازیگر سریال «تعبیر وارونه یک رویا» که این شب ها از شبکه یک سیما روانه آنتن شده است، با اشاره به تفاوت نقش خود در این سریال عنوان کرد: پدر هاشم بعد از رفتن او از ایران و مشکلاتی که پشت سر گذاشته، الکلی شده است و قرار بود این ویژگی او در سریال پررنگ شود اما گویا برخی از سکانس هایی که شیشه های مشروب در آن بوده است حذف یا شطرنجی شده اند. 

وی با تاکید بر این که در دیده شدن یک نقش به برداشت مخاطبان باید توجه کرد، افزود: آنچه که درباره ویژگی های یک نقش می توان گفت برداشتی است که برای اکثر مخاطبان از آن پیش می آید اما تلاش ما در سریال این بود که نشان دهیم یک فرد الکلی چه حالت هایی را تجربه می کند.  
این بازیگر در پاسخ به این که آیا این تصویر اغراق آمیز صورت گرفته است، ادامه داد: نه این کاراکتر اغراقی نداشت. من شرایط افراد الکلی را دیده بودم و باید به همان شکلی که اکنون در سریال می دیدم این کاراکتر نمود پیدا می کرد. یک فرد الکلی معمولا هر دو ساعت یک بار مصرف دارد. ضمن این که اگر ماده الکلی به او نرسد، واکنش هایی مثل عصبانیت دارد.

وی در پاسخ به این که آیا نگران بازی در این نقش نبوده است، بیان کرد: نه به نظرم یکی از مهم ترین ویژگی های یک نقش متفاوت بودن آن است. نقش باید جدید هم باشد و یک بازیگر را به چالش بکشد. ضمن این که خود او باید بتواند همه نقش ها را درست بازی کند.  

تعبیر وارونه یک رویا» مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی فریدون جیرانی که پخش آن سوم مرداد ماه امسال از شبکه یک سیما آغاز شده است. این سریال ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای دارد و به موضوع فعالیت های تعدادی از عوامل فریب خورده و جاسوسان خارجی برای  ربایش و انتقال یک دانشمند هسته‌ای ایران را به باکو برای بهره‌برداری‌های جاسوسی و تبلیغاتی می‌ پردازد .

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس