کد خبر 454859
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اعلام اینکه در حال حاضر 19 نفر از مصدومان تصادف روز گذشته محور سقز - دیواندره در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) سقز و بعثت سنندج بستری هستند، حال عمومی هفت نفر از این زخمی شدگان را مساعد ندانست.

 به گزارش مشرق، دکتر هومن قصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اظهار کرد: در پی وقوع تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلر در روز گذشته، متاسفانه شش نفر از هموطنان‌مان در دم جان باختند و 20 نفر دیگر زخمی شدند.

وی افزود: در همان دقایق اولیه اقدامات لازم انجام شد و زخمی شدگان این حادثه که بالغ بر 20 نفر بودند به بیمارستان امام خمینی (ره) سقز انتقال یافتند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد: از مجموع 20 نفر زخمی شده روز گذشته، یک نفر خانم که حال عمومی خوبی داشت از بیمارستان ترخیص شد و در حال حاضر 19 نفر دیگر بستری هستند.

وی ادامه داد: روز گذشته چهار نفر از مصدومان حادثه به دلیل وخامت اوضاع عمومی به بیمارستان بعثت سنندح منتقل شدند که در حال حاضر این چهار نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری هستند.

قصری بیان کرد: همچنین سه نفر از مصدومان نیز در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بیمارستان امام خمینی (ره) سقز بستری هستند که در حال حاضر حال عمومی این هفت نفر به دلیل جراحت وارد آمده به قسمت سر و اندام‌های فوقانی مساعد نیست.

وی با بیان اینکه از 20 نفر زخمی شده روز گذشته 10 نفر مرد و 10 نفر خانم هستند، خاطرنشان کرد: روز گذشته شش دقیقه پس از این اتفاق آمبولانس‌ها و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان سر صحنه تصادف حاضر شدند و همچنین تمامی آمبولانس‌های پایگاه‌های بین جاده‌ای منتهی به مسیر تصادف به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: در حال حاضر نیز اقدامات درمانی لازم برای زخمی شدگان حادثه در دو بیمارستان امام خمینی (ره) سقز و بعثت سنندج در حال انجام است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیرحسین ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    0 0
    متاسفانه درکشورمافرهنگ رانندگی نیست دررانندگی بایدگذشت داشت متاسفانه هرراننده فکرزودتربه مقصدرسیدن خودش هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس