سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به فراگیری شورای هماهنگی اصولگرایان، احتمال پیوستن شخصیت‌هایی چون لاریجانی و قالیباف به این شورا را زیاد دانست و تصریح کرد: جبهه پیروان قصد دارد به منظور ترغیب آقایان لاریجانی و قالیباف جهت پیوستن به شورای هماهنگی اصولگرایان، مذاکراتی را با آن‌ها انجام دهد.

به گزارش مشرق، سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به روند تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان، اظهار کرد: 18 تشکل و حزب زیرمجموعه جبهه پیروان طی نامه‌ای به دبیرکل این جبهه درخواست تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان را به منظور افزایش سطح همکاری و تعامل میان طیف‌های مختلف این جریان مطرح کردند.

وی با اشاره به موافقت بزرگان جریان اصولگرا و جامعتین با تشکیل شورای هماهنگی، گفت: بزرگان جریان اصولگرا چه در جامعه روحانیت مبارز و چه در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن اعلام موافقت با تشکیل شورای هماهنگی، حمایت خود را نیز از این شورا اعلام کرده‌اند.

سجادی با بیان اینکه شورای هماهنگی، موجبات تحقق انسجام و وحدت حداکثری اصولگرایان را فراهم می‌آورد، تصریح کرد: با سازوکار در نظر گرفته شده در شورای هماهنگی اصولگرایان، فرآیند حصول اجماع میان تشکل‌های مختلف این جریان جهت ورود به انتخابات مجلس دهم تسهیل شده و احتمال ارائه فهرست انتخاباتی واحد از سوی اصولگرایان بسیار افزایش یافته است.

سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به استقبال سه حزب موتلفه، ایثارگران و پایداری از ایده تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان، اظهار کرد:اکثریت قاطع اصولگرایان موافق تشکیل شورای هماهنگی هستند و سه حزب موتلفه، پایداری و ایثارگران که در ماه‌های اخیر جلسات مشترکی را برگزار کرده‌اند نیز از ایده تشکیل شورای مزبور استقبال کرده‌اند.

سجادی با اشاره به فراگیری شورای هماهنگی اصولگرایان، احتمال پیوستن شخصیت‌هایی چون لاریجانی و قالیباف به این شورا را زیاد دانست و تصریح کرد: جبهه پیروان قصد دارد به منظور ترغیب آقایان لاریجانی و قالیباف جهت پیوستن به شورای هماهنگی اصولگرایان، مذاکراتی را با آن‌ها انجام دهد.

 سخنگوی جبهه پیروان در ادامه به برخی شائبات مبنی بر موازی کاری شورای هماهنگی با شورای همگرایی نیز واکنش نشان داد و اظهار کرد: شورای همگرایی و متولیان آن، اگرچه برای انسجام و وحدت اصولگرایان تلاش زیادی کردند، اما چون قاطبه اصولگرایان و شخصیت‌های حقوقی این جریان در آن نقش‌آفرینی نداشتند، یک شورای ناقص محسوب می‌شد.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی چتری است که شامل همه اعضای حقیقی و حقوقی جریان اصولگرایی می‌شود و حتی اعضای شورای همگرایی نیز در شورای مزبور عضویت خواهند داشت.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: بدون تردید، حضرات آیات یزدی، موحدی کرمانی، مصباح یزدی و حجت الاسلام تقوی که بزرگان جریان اصولگرایی محسوب می‌شوند، با تشکیل شورایی فراگیر در جریان اصولگرایی موافق هستند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس