کد خبر 454610
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: من و هیات مدیره باشگاه همواره پشتیبان برانکو هستیم و او به نحو احسن کارش را انجام می‌دهد.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه 90 پس از اینکه با سؤال مجری برنامه مبنی براینکه پرسپولیس با اقتدار قعرنشین لیگ برتر است، اظهار داشت: خواهشمندم ادبیاتی به کار نبرید که دل هواداران مشوش شود و بگویید که پرسپولیس با اقتدار ته جدول است.

وی در واکنش به این سؤال که اگر شما در سؤال پیامکی برنامه شرکت کنید، رأی به موفقیت برانکو می‌دهید یا خیر گفت: اگر من به جای شما بودم قطعاً چنین سؤالی را مطرح نمی‌کردم و خودمان را در بحران قرار نمی‌دادم. در حال حاضر تیم شرایطی دارد که می‌تواند جایگاه مناسب را به دست آورد. هواداران ما که یار اصلی ما هستند با حضورشان در ورزشگاه در این باره کمک خواهند کرد و ما در تیم شش هفت بازیکن جوان و جدید داریم که ان‌شاءالله با هماهنگی در آینده می‌توانیم موفق شویم.

طاهری در پاسخ به این سؤال که وضعیت برانکو به چه شکل خواهد بود و باشگاه از وی با توجه به نتایج به دست آمده پرسپولیس حمایت می‌کند، گفت: نه تنها بنده بلکه هیأت مدیره هم همیشه پشتیبان برانکو  و کادرفنی هستند و ایشان کارشان را به نحو احسن انجام می‌دهند.

وی درباره رتبه پرسپولیس در انتهای فصل گفت: خیلی زود است تا در این باره اظهارنظر کنیم.

وی در واکنش به اینکه دلیل اینکه حکم مدیرعاملی برای وی زده نمی‌شود، دو شغله بودنش است، گفت: در حال حاضر قرار است بنده به طور تمام وقت در خدمت پرسپولیس باشم و ان‌شاءالله به زودی این اتفاق خواهد افتاد و دو شغله محسوب نمی‌شوم.

طاهری درباره برداشت مبلغ 3 میلیارد تومان از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان گفت: متأسفانه انتشار این خبر نگرانی‌هایی را ایجاد کرد و شرکت‌هایی که در مجموعه این صندوق هستند، شرکـت‌هایی با ماهیت سرمایه‌گذاری‌اند و این مطلب برای الان نیست و حتی بخشی از استادیوم درفشی‌فر هم توسط یکی از شرکت‌های ما سرمایه گذاری شده است، و سایر شرکت‌های ما همچنین ویژگی دارند. من اختیار برداشت 3 میلیارد را نداشتم بلکه هیات مدیره صندوق که بنده عضو آن نیستم با اختیاراتی که طبق قانون داشته اجازه داده به شرکت زیر مجموعه و آن شرکت هم با هماهنگی با هیات مدیره خود به صورت مضاربه و سرمایه‌گذاری به باشگاه مبلغ را داده است و باید این مبلغ با سودش هم بازگردد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سؤال که اگر شما این دو پست نداشتید ( رئیس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و سرپرستی پرسپولبس)، چنین اتفاقی رخ می‌داد، گفت: این موضوع و اختصاص 3 میلیارد تومان به باشگاه اصلاً به من ربطی ندارد.

طاهری درباره اینکه آیا تکلیف اسپانسر باشگاه پرسپولیس سرانجام مشخص می‌شود، گفت: خوشبختانه باشگاه استقلال از فصل قبل اسپانسر داشته و حامی این تیم بوده است اما متأسفانه مسائلی در باشگاه پرسپولیس وجود داشت که باعث وجود آمدن نوساناتی شد. در اوایل ماه مبارک رمضان بود که هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مشغول به کار شد و با اسپانسر مذاکراتی را انجام دادیم با توجه به اینکه زیرساخت اقتصادی وجود ندارد سخت است که حامیان مالی را داشته باشیم و قطعاً در میان‌مدت و بلندمدت تدابیری اندیشیده خواهد شد تا این موضوع حل شود.

وی درباره اینکه آیا قنبرپور مربی پرسپولیس انتخاب برانکو بوده است، گفت: طبق قراردادی که ما با برانکو داشتیم زمانی که یک مربی کروات به ایران آمد در جلسه با اعضای هیأت مدیره توافق کردیم که ایشان به غیر از دستیار خودش دو دستیار ایرانی را هم داشته باشد که یکی از آنها کریم باقری بود و دیگری هم آقای قنبرپور را معرفی کردیم و با توجه به اینکه ایشان سابقه خوبی هم داشت برانکو وی را پذیرفت و از قنبرپور هم راضی است.

طاهری درباره اینکه آیا پرسپولیس در این فصل سقف قرارداد داشت، گفت: در هیأت مدیره هماهنگی‌هایی را انجام دادیم و در این باره سیاست‌هایی را اتخاذ کردیم.

ما در لیستی که از طریق برانکو داشتیم، با جدیت به دنبال محمد نوری بودیم اما چون من دیر به باشگاه آمدم، نوری قراردادش را با تیم جدیدش بسته بود و الان هم ارتباط خوبی با هم داریم. محمد نوری هم اذعان داشت و به من می‌گفت که ای کاش زودتر به پرسپولیس می آمدید تا من می‌ماندم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس