کد خبر 454495
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان از افزایش دمای هوا در اکثر مناطق کشور و کاهش دما در سواحل خزر خبر داد.

به گزارش مشرق، احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود، از اواخر وقت امروز و طی روز سه‌شنبه ، درسواحل دریای خزر کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. ولی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، مجددا دمای هوا در این منطقه افزایش می‌یابد. در سایر مناطق کشور نیز همچنان هوای گرم حاکم خواهد بود.

به گفته وی، طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وقوع رگبار و رعد و برق موقتی و وزش باد نیز در برخی مناطق هرمزگان، جنوب شرق فارس دور از انتظار نیست. وزش باد در شرق و برخی نقاط شمال شرق کشور تداوم خواهد داشت، که روز چهارشنبه، بویژه در منطقه زابل، گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: فردا آسمان تهران  صاف در بعدازظهر همراه با  رشد ابر در ارتفاعات گاهی وزش باد است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت در این مدت دمای  ۴۰ و ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفرخواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهندس شاغل در توانیر ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    از مردم میخام برای جلوگیری از خاموشی برق حداقل یک لامپ رو بین ساعت 18تا23 خاموش کنند تا بدینوسیله حدودا 1500مگاوات صرفه جویی شود..ممنونم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس