کد خبر 454254
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه دفاع درخصوص نشر اتهامات و اکاذیب برعهده این معاونت است، گفت: این امر با روشنگری نیاز به شکایت ندارد مگر در مواردی که بدلیل برخی اتهامات وارده مجبور به شکایت شدیم.

به گزارش مشرق، الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور صبح امروز در اجلاس شورای هماهنگی امروز حقوقی دستگاههای اجرایی که در وزارت دفاع برگزار شد، طی سخنانی دفاع را حق بنیادین هر موجودی است که هیچکس حق ندارد ان را سلب کند و گفت: ما افتخار می‌کنیم که سردار دهقان (وزیر دفاع) و دوستانشان از ما در هوا، آب، خاک و فضا دفاع میکنند.

امین زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دفاع درخصوص نشر اتهامات و اکاذیب برعهده معاونت حقوقی است، تصریح کرد: این امر با روشنگری نیاز به شکایت ندارد مگر در مواردی که بدلیل برخی اتهامات وارده مجبور به شکایت شدیم.

وی افزود: این جلسات بدلیل روبرویی با تورم قوانین و اجرای قوانین منسوخ برگزار می‌شود و با این جلسات جلوی بسیاری از سواستفاده ها در بحث تنقیح گرفته می‌شود.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: یکی از وزرا روز گذشته اظهار داشت قراردادی که موضوع بحث تنقیح بود، چون نظارت معاونت حقوقی را نداشت لغو کردیم.

امین زاده در پایان با تاکید بر اینکه ما باید به سمت قانون جامع پیش برویم، خاطرنشان کرد: با رییس مجلس هم جلساتی داشتیم و برای اولین بار شورای عالی تنقیح برگزار شد که امیدواریم به یک قانون جامع دست یابیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس