کد خبر 454119
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۷

عملیات نیروهای ارتش و حشد الشعبی عراق برای بازپس گیری شهر رمادی مرکز استان الانبار عراق طی روزهای اخیر با پیشرویهای مهمی همراه بوده است.

گروه بین الملل مشرق- عملیات نیروهای ارتش و حشد الشعبی عراق برای بازپس گیری شهر رمادی مرکز استان الانبار عراق طی روزهای اخیر  با پیشرویهای مهمی همراه بوده است. به گزارش منابع میدانی ار عراق، طی روزهای گذشته نظامیان عراقی طی هجوم سنگین از محور شرقی شهر رمادی به سمت مرکز این شهر موفق به انهام مواضع داعش و پیشروی به سمت مرکز شهر شده اند.

پیشروی ارتش و بسیج مردمی عراق در رمادی+تصاویر

این گزارش می افزاید، یگانهای موشکی، توپخانه ای و خمپاره انداز ارتش و حشد الشعبی عراق با گلوله باران شدید مواضع و مراکز استقرار داعش در داخل شهر رمادی و بمباران هوایی خطوط امدادی و تسلیحاتی این گروه نقش مهمی در بستر سازی عملیات نیروهای زمینی عراقی ایفا کرده اند.

پیشروی ارتش و بسیج مردمی عراق در رمادی+تصاویر

در نبردهای چند روز اخیر صدها نفر از تروریستهای داعش به هلاکت رسیده و مجروح شده اند و بیمارستانهای میدانی این گروه مملو از تلفات درگیریها با نیروهای دولتی عراق شده است. گفته می شود نیروهای داعش تحت فشار حملات هوایی و زمینی نظامیان عراقی محبور به عقب نشینی از برخی مواضع خود در مرکز شهر رمادی شده اند.

پیشروی ارتش و بسیج مردمی عراق در رمادی+تصاویر

لازم به ذکر است که شهر رمادی مرکز استان الانبار عراق 4 ماه پیش در پی حمله 300 نفر از نیروهای داعش با همکاری برخی عشایر خائن منطقه و پس از فرار نیروهای بومی پلیس و ارتش این شهر، به اشغال تروریستها درآمده است. در پی استقرار نیروهای داعش در این شهر صدها نفر از ساکنین رمادی توسط عناصر این گروه اعدام شده اند. نیروهای ارتش  وبسیج مردمی عراق به دستور نخست وزیر این کشور از حدود یک ماه پیش با استقرار در مناطق حاشیه شرقی شهر عملیات وسیعی را برای بازپس گیری آن آغاز کرده اند.

پیشروی ارتش و بسیج مردمی عراق در رمادی+تصاویر

پیشروی ارتش و بسیج مردمی عراق در رمادی+تصاویر

پیشروی ارتش و بسیج مردمی عراق در رمادی+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدي ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    يك كلام ختم كلام تا زماني كه تمام نيروهاي مردمي و ملت سوريه ؛عراق و يمن عزمشان را جزم ننمايند كه از حيثيت خود به تمام معنا دفاع ننمايند همين آش است وهمين كاسه مگر در جنگ تحميلي ما چند گروهك ودخالت داشتند بعلاوه نيروهاي بعث عراق و همين عقبه دول خليج فارس و غرب چه شد كه ما به آنجا رسيديم ولي اينها در خم اولين كوچه مانده اند ما بايد چنين تجربه اي را به آنان منتقل نماييم وبا اتحاد دولتهاي يمن سوريه وعراق و لبنان و غيره با چنين پتاسيلي برسند ببين چه ميشودمايك ملت بوديم شد آن حالا اتحاد اينها بايكديگر ببين چه ميشود نخبگان عالم سياست و نخبگان نظامي چه ميكنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    اللهم انصرالاسلام و المسلمین و اهلک اعداءالدین و جیوش الشیطان من الداعش و الحزب النصره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس