کد خبر 454082
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰

خرید بازیکن کروات اینترمیلان بهانه خوبی بوده تا رسانه‌های مادرید به تاریخ و سابقه درخشش کروات‌ها در رئال مادرید بپردازند.

به گزارش مشرق، خرید ماتئو کواچیچ از اینترمیلان تا حدود زیادی قطعی شده و رسانه‌های مادرید معتقدند که باید او را یک رئال مادریدی بنامیم. این خرید می‌تواند یکی از خریدهای موفق رئال مادرید در این فصل باشد که پس از دو سال مذاکره و پیگیری بالاخره به بار نشسته و گویا مراحل پایانی خود را نیز طی کرده است.

در تاریخ باشگاه رئال مادرید ستارگان کروات سابقه درخشش داشته‌اند که از آن جمله می‌شود به شوکر مهاجم فوتبال سالهای دور رئال مادرید و بازیکن بازنشسته اهل کرواسی و رییس فعلی فدراسیون فوتبال این کشور اشاره کرد. وی بهترین گلزن تاریخ کرواسی (45 گل) و آقای گل جام جهانی 1998 فرانسه (6 گل) است. شوکر سال‌ها در تیم‌های مطرح اروپایی از جمله رئال مادرید و آرسنال خوش درخشید.

روبرت پروسینکی کروات از دیگر ستارگانی است که در رئال مادرید حضور داشته و اخیرا برای مربیگری در تیم ملی فوتبال کره جنوبی نیز نامزد شد. پروسینکی سابقه مربی گری تیم کایسریسپور صربستان و قهرمانی همراه با این تیم در لیگ 2011-2012 را دارد. 

روبرت یارنی و لوکا مودریچ نیز دو ستاره کروات دیگر رئال مادرید هستند که در تاریخ باشگاه رئال مادرید حضوری درخشان داشته‌اند. دلال این بازیکنان کروات یک نفر نبوده و خبری از یک ورودی خاص برای رئال مادرید و کرواسی نیست اما خبرنگاران اسپانیایی در این مورد بدبین هستند و معتقدند که رئال مادرید بازیکنان فصلی خود را نسبت به دلالان همان فصل انتخاب می‌کند، گاهی به سمت ستارگان ترک تبار فوتبال آلمان می‌رود و گاهی بازیکنانی از آفریقا نظرش را جلب می‌کند. در هر حال خرید اخیر رئال مادرید از دید کارشناسان خرید بسیار خوبی بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس