کد خبر 453712
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

موسسه خیریه "کاری انجام بده" جایزه بخشنده ترین ورزشکار را در سال 2015 به کریستیانو رونالدو داد تا این ستاره پرتغالی چهره ای دیگر از شخصیت خود را به همگان نشان دهد اما نکته جالب این که نامی از مسی در این فهرست وجود ندارد.

به گزارش مشرق، سایت یورو اسپورت گزارش داد: موسسه خیریه"کاری انجام بده" که یکی از موسسات خیریه جمع آور کمک مالی برای کودکان و جوانان نیازمند است گزارش سالیانه خود از ورزشکارانی که بیشترین کمک را در سال 2015 کرده اند منتشر کرد و نکته جالب اینکه در صدر این فهرست کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید قرار دارد.

رونالدو در سال 2015 کمک‌های خیریه زیادی به موسسات مختلف در سراسر جهان داشته است. از جمله کارهای بشر دوستانه‌ای که این ستاره پرتغالی در سال 2015 انجام داد می توان به کمک 83 هزار دلاری به کودکی که نیازمند عمل جراحی در ناحیه مغز سر بود اشاره کرد. همچنین کمک 165 هزار دلاری به مرکز درمان بیماری سرطان در پرتغال که مادر خود رونالدو نیز در همین بیمارستان مداوا شد از دیگر کمکهای این ستاره پرتغالی بوده است.

موسسه خیریه"کاری انجام بده" جایزه بخشنده‌ترین ورزشکار را در سال 2015 به کریستیانو رونالدو داد تا این ستاره چهره ای دیگر از شخصیت خود به همگان نشان دهد. شاید قرار گرفتن نام این بازیکن در صدر چنین موسسی بسیاری را غافلگیر کرده باشد چرا که رونالدو بازیکنی است که به خاطر رفتارهایی که دارد زیاد محبوب نیست و بسیاری او را به مغرور بودن بیش از حد متهم می‌کنند.

نکته جالب این که نامی از مسی در این فهرست وجود ندارد. بعد از رونالدو به ترتیب نام ورزشکاران دیگری همچون جان سینا، سرنا ویلیامز، ماریا شاراپوا و نیمار قرار دارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس