کد خبر 453877
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

سرپرست تیم سپاهان گفت: مطمئن باشید سپاهان باشگاه بزرگی است و برخی به دنبال یک زخم می‌گردند تا مثل یک میکروب به این باشگاه نفوذ کرده و چرک و عفونت ایجاد کنند.

به گزارش مشرق، در مورد مسائل مربوط به سپاهان از جمله عدم صدور کارت بازی دو بازیکن خارجی این تیم، دیدار با پرسپولیس و سایر مسائل گفت‌وگویی را انجام داده که متن آن‌را در زیر می‌خوانید:

*بحث صدور کارت بازی پریرا و پادوانی به کجا رسید؟

در این مورد هنوز موردی مشخص نیست و نتیجه نهایی را نگرفته‌ایم.

*آخرین اقداماتی که برای این دو بازیکن انجام شده است را توضیح می‌دهید؟

اشتباهی در تاریخ قرارداد این دو بازیکن صورت گرفته که باید این موضوع تصحیح شود. موضوع پرونده این دو بازیکن را باید کمیته‌ای که مخصوص صدور کارت بازی بازیکنان است پیگیری کند که ما با آن‌ها مکاتبه کردیم و مرتباً در حال مذاکره هستیم.

*چه زمانی این کمیته پاسخ نهایی را می‌دهد؟

متاسفانه پرونده پریرا و پادوانی به کمیته وضعیت بازیکنان در فیفا ارجاع شده و این درحالی است که زمانی این کمیته می‌تواند به این مسائل رسیدگی کند که مشکلاتی در بین بازیکنان با باشگاه‌هایشان قبل و بعد از نقل و انتقالات وجود داشته باشد و این درحالی است که مشکل بازیکنان ما از این نظر نبود بلکه به خاطر تاریخ اشتباهی بود که در فرم‌های آن‌ها پر شده و این اشتباه ممکن است در پر کردن هر فرمی برای انسانی به وجود بیاید.

*چطور فرم‌های هر دو بازیکن اشتباه شده است؟

در هر حال این اتفاق افتاده و فیفا خودش از ما خواسته است تا این تاریخ‌ها را درست کنیم که اتفاقا ما هم این کار را انجام دادیم اما زمانی این تاریخ‌ها درست شد که دیگر فصل نقل و انتقالات تمام شده بود. با این حال مشکل اصلی ما این است که پرونده پریرا و پادوانی به کمیته صدور کارت بازیکنان در فیفا ارجاع نشده است.

*یعنی از این لحاظ سپاهان متضرر خواهد شد؟

قانونی داریم که طبق این قانون اگر در پر کردن فرم‌ها اشتباهی شده باشد نهایتا این موضوع یک توبیخ به همراه داشته و باید جریمه‌ای بپردازیم اما در هر حال ITC صادر می‌شود. ما هم نیز تلاشمان این است که ابتدای به امر پرونده را به کمیته صدور کارت بازیکنان برگردانیم. که در این صورت رفتن پرونده به جایی که باید از ابتدا به آن می‌رفته و کمیته فوق نظرش را در این خصوص می‌داده، انشاءالله مشکلات را حل خواهد کرد.

*اتفاقا چون پریرا بازیکن فصل گذشته سپاهان بود، کمی شک و شبهه به وجود آورده است.

باز هم می‌گویم فقط در پر کردن فرم‌ها اشتباه رخ داده و اتفاقا چون این موضوع برای هر دو بازیکن خارجی پیش آمده جای شبهه باقی نمی‌گذارد در غیر این صورت اگر این مشکل فقط برای یک بازیکن بود آنگاه حق با شما بود.

*شایعاتی هم در مورد هپاتیتی بودن این دو بازیکن مطرح شده است که البته حسین فرکی دیروز در گفت‌وگوی خود با فارس در این خصوص گفته بود چون سپاهان در  مسیر موفقیت است این شایعات برای تخریب این تیم درست می‌شود.

اتفاقا آقای فرکی بهترین جواب را داده است. امیدوارم هرچه زودتر کارت بازی این دو بازیکن صادر شود چون دیگر بیش از حد برخی در حال دامن زدن به این موضوع هستند. امیدوارم این اتفاق زودتر بیفتد چون دیگر آن زمان روسیاهی برای زغال خواهد ماند.

*به نظر می‌رسد از این دست شایعات از قبل از دیدار با پرسپولیس برایتان آغاز شده بود؟

درست است، از قبل از دیدار با پرسپولیس از مباحثی مثل آب و نان و حتی نان سنگک آغاز کرده و تا پایان مسابقه به آن ادامه دادند. در نهایت ما در زمین مسابقه پاسخ قاطعانه‌ای دادیم. از این به بعد هم به این شایعات توجهی نداریم. مطمئن باشید باشگاه سپاهان باشگاه بزرگی است و برخی به دنبال یک زخم می‌گردند تا مثل یک میکرب به این باشگاه نفوذ کرده و چرک و عفونت ایجاد کنند. ما شایعه پردازان را این طور تشبیه می‌کنیم.

*در مورد داوری دیدار مقابل پرسپولیس نیز حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد؟

عاقلانه نیست تا قبل از اینکه کارشناسان داوری نظری بدهند ما حرفی بزنیم.

* آیا برای پیروزی مقابل پرسپولیس پاداشی می‌دهید؟

در حال حاضر پیش‌نویس آیین نامه پاداش و جرایم تهیه شده و پس از مذاکراتی که با سرمربی تیم و پیشکسوتان انجام می دهیم آن‌را نهایی خواهیم کرد و بر طبق آن پاداش‌های هر دیدار را خواهیم داد.

*امروز نیز یکی از رسانه ها از زلزله در اصفهان خبر داده بود و اعلام کرده بود که به زودی رحیمی مدیرعامل و نویدکیا سرمربی سپاهان می‌شوند. در این مورد چه صحبتی دارید؟

هیچ صحبتی در این خصوص ندارم.

*به عنوان سوال پایانی از نویدکیا خبری دارید؟

انشاءالله او به جمع تیم اضافه خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سلطان ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    از وقتی پای اصفهانیها به فوتبال باز شد کل ایران فوتبال زده شد با لابیگری و کثافتکاری در ضمن تیمهای پرسپولیس و ااستقلال اگه به شهرت نیان ورزشگاهاتون خالیه.خروش خفه
  • علی رحیمی ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    ازوقتی کفاشیان و تاج وارد فوتبال ایران شده اند همه چی به نفع اصفهان شده. چون این دو اصفهانی اند. تازه هروقت پرسپولیس و استقلال قوی باشند تیم ملی هم قوی است و بقیه تیمها تا ثیری روی تیم ملی ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس