کد خبر 453741
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: می‌خواهیم بدانیم مجوز بازی پرو پجیچ برای بازی ما مقابل استقلال چگونه صادر شده است.

به گزارش مشرق، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد شکایت باشگاه ذوب آهن از حضور پروبجیچ در استقلال، گفت: ما هنوز به طور رسمی از استقلال شکایت نکرده ایم اما برای ما جالب است بدانیم که مجوز بازی پروبجیچ چگونه برای استقلال صادر شده است؟ زیرا ما یک مدافع مراکشی را می خواستیم از لیگ مولداوی جذب کنیم که دقیقا شرایطش مشابه پروپیچ در استقلال بود او هم ساعت 23 به وقت گرینویچ بازی اش تمام می شد پنجره نقل و انتقالات آن زمان بسته می شد و به همین دلیل این بازیکن را جذب نکردیم اما پروپیچ با همین وضعیت به استقلال آمد و بازی کرده است.

وی ادامه داد: می خواهیم ابهام این مساله برای ما روشن شود.برخی صحبت ها در مورد پروبجیچ و اینکه گفته می شود آن زمان ساعت نقل و انتقالات در ایران به اتمام نرسیده بود به نظرم  به عنوان یک کارشناس ورزشی توجیه بی‌خود است. زیرا اگر فدراسیونی اقدام به صدور ITC برای باشگاه گیرنده نکند فیفا ظرف مدت 15 روز مجوز بازی این بازیکن را راسا صادر خواهد کرد اما مسئولیت تمام مسایل و عواقب حقوقی ITC آن برعهده باشگاه گیرنده و باشگاه صادر کننده خواهد بود. بنابراین اینکه گفته می شود در پرونده پروبجیچ با فیفا نامه نگاری شده و استعلام گرفته ایم خیلی حرف کارشناسی نیست.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: اگرچه بازی با استقلال را برده ایم اما من به دنبال برد و باخت نیستم و معتقدم فدراسیون فوتبال ما باید قانونمدار عمل کند. شرایط بازیکن مراکشی که قصد جذبش را داشتیم دقیقا مثل پروبجیچ بود و ما ریسک نکردیم و این مدافع را که در لیگ اروپا در روز آخر نقل و انتقالات با یک تیم مولداوی مقابل زسکا بازی می کرد را جذب نکردیم و هنوز هم از استقلال شکایت نکرده ایم تا مسایل برایمان روشن شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    اگر تخلفی صورت گرفته باید حتما برخورد بشه،این فقط حق ذوب آهن نیست حق همه تیمهای لیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس