بشار رسن ملی پوش تیم ملی امید عراق که در پست هافبک هجومی بازی می کند، در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

گروه ورزشی مشرق - هافبک 18 ساله چپ پای عراقی از نظر فنی رضایت برانکو ایوانکوویچ را جلب کرده تا به احتمال فراوان با توافق بر سر مسائل مالی، بشار رسن به لیست قرمزها اضافه شود. اما بشار چه سابقه‌ای دارد و فوتبالش را در کجا دنبال کرده است؟

* بغدادی 4 گله

رسن بنیان در چهار فصل اخیر فوتبال عراق برای تیم نیروی هوایی آبی‌پوش بازی کرده و موفق شده 9 گل به ثمر برساند.

بشار در فصل 15-2014 فوتبال کشورش چهار گل به زاخو (77)، الکهربا (87)، المسافی (19) و نفت الواسط (49) زد تا چهار امتیاز مستقیم برای نیروی هوایی بگیرد.

هافبک عراقی در یک قدمی پرسپولیس +عکس و جدول عملکرد

در واقع نیروی هوایی با گل 3 امتیازی بشار الکهربا را یک بر صفر شکست داد و در تقابل با المسافی گل دقیقه 19 رسن عاملی شد برای تساوی یک یک نیروی هوایی. در نهایت هم بشار موفق شد عنوان نایب قهرمانی لیگ عراق را در فصل مذکور به‌دست بیاورد.

* از گل زدن به ایران تا بازی برابر پرو

به گزارش مشرق، گزینه جدید پرسپولیس در تمامی رده‌های سنی برای تیم‌ملی کشورش به میدان رفته است.

بشار در سال 2011 یکی از اعضای موثر تیم‌ملی زیر 17 ساله‌های عراق بود و موفق شد در دیدار برابر ایران با گل دقیقه 43 خود گل دقیقه 42 ساسان جعفری را بی‌اثر کند تا بازی خانگی عراقی‌ها با تساوی یک یک خاتمه پیدا کند.

این هافبک چپ عراقی فقط یک مرتبه شانس پوشیدن پیراهن تیم‌ملی بزرگسالان کشورش را داشته است.

او در مجموع 2 گل ملی هم برای تیم ملی زیر 19 و زیر 23 ساله های عراق به ثمر رسانده است. هافبک جوان عراقی در چهارمین سال حضورش در تیم نیروی هوایی عراق، نیمکت نشین بود.

هافبک ملی پوش عراقی در یک قدمی پرسپولیس +عکس و جدول عملکرد

پنج‌شنبه 13 شهریور سال 1393 برای رسن روز بزرگی بود. 11 ماه و 12 روز قبل اگرچه که عراق به تیم‌ملی پرو باخت اما بشار 17 ساله 91 دقیقه به عنوان هافبک چپ  در ترکیب تیم‌ملی کشورش حضور داشت و این برایش یک موفقیت بزرگ به حساب می‌آمد.

اما نکته جالب درباره این بازیکن این است که او، آخرین بار سه ماه پیش برای نیروی هوایی به میدان رفته و پس از آن هیچگاه برای تیم ملی یا تیم باشگاهی اش بازی نکرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    مشرق جان مرد باش.
  • چمنی ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    سلام . مطلب خوبی بود. استفاده کردیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس