کد خبر 453186
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

ژنرال مارک ای میلی پس از آنکه به عنوان سی‌ونهمین رئیس ارتش آمریکا سوگند یاد کرد، هشدار داد که آمریکا باید بتواند چندین دشمن را همزمان مدیریت کند در غیر این صورت باید با تبعات آن مواجه شود.

به گزارش مشرق، ژنرال مارک میلی رئیس جدید ارتش آمریکا روز جمعه گفت: ما به عنوان کشور آمریکا تنها یک مخالف و معترض ساده نیستیم. ما باید بتوانیم با گروه‌های چریکی و تروریستی مبارزه کنیم. اگر ما بتوانیم تعهد خود را برای قوی ماندن در دریا، هوا و زمین حفظ کنیم، باید بهای اقدامات قصابان را با خون پرداخت کنیم و پس از آن برای همیشه هدیه گرانبهای آزادی را از دست می‌دهیم.

ژنرال میلی جایگزین ژنرال ریموند تی. اودیرنو شده است که قرار است پس از 39 سال خدمت بازنشسته شود.

ژنرال میلی سابقاً بین سال‌های 2013 تا 2014 فرماندهی نیروها در افغانستان را بر عهده داشت. در مراسم تحلیف وی اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا، جان مک هاف فرماندهی ارتش آمریکا و ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک آمریکا حضور داشتند.

رئیس جدید ارتش آمریکا تاکید کرد: آزادی هدیه‌ای گرانبها است که بهای آن را نسل‌های گذشته با خون خود پرداخت کرده‌اند. «سربازان آزادی» بسیاری جان خود را فدا کرده‌اند. هیچ راه ساده و ارزانی برای تغییر و یا راه ارزانی برای خرید آزادی وجود ندارد. تنها چیزی که بهایش از جنگیدن و پیروزی در جنگ بیشتر است، جنگیدن و باختن در جنگ است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس