کد خبر 453172
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

«دیده‌بان حقوق بشر سوریه» اعلام کرد که پس از گذشت سه روز از آتش‌بس میان تروریست‌ها و نیروهای سوری در شهرک های شیعه نشین «فوعه» و «کفریا» تروریست‌ها این آتش‌بس را نقض کردند.

نقض آتش‌بس در «فوعه»و«کفریا» توسط تروریست‌ها

به گزارش مشرق، گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر» سوریه از نقض آتش‌بس در شهرک‌های شیعه نشین «فوعه» و «کفریا» توسط گروه‌های تروریستی خبر داد.

این گروه گزارش داد که پس از گذشت سه روز از حصول آتش‌بس میان نیروهای سوری و تروریست‌ها، امروز شنبه چندین خمپاره به این شهرک‌ها اصابت کرده است.

در همین راستا،شبکه خبری «الجزیره» امروز ادعا کرد مذاکرات میان دولت سوریه، حزب الله با گروه‌های معارض سوری برای تمدید آتش‌بس در ریف «ادلب» و «زبدانی» شکست خورده است.

خبرنگار شبکه خبری الجزیره همچنین ادعا کرد که بزرگترین مورد اختلافی این است که سوریه و طرف ایرانی نمی‌پذیرند که وضعیت «کفریا» و «فوعه» و «زبدانی» تثبیت شود و بر بیرون راندن افراد غیر نظامی [که حامی افراد مسلح هستند] از این مناطق اصرار دارند.

منابع خبری بامداد چهارشنبه گذشته (21 مرداد) از حصول توافق برای برقراری 48 ساعته آتش‌بس در منطقه الزبدانی سوریه خبر داده و اعلام کرده بودند که این آتش‌بس همچنین در دو شهرک شیعه‌نشین «الفوعه» و «کفریا» در ریف استان ادلب نیز که در محاصره افراد مسلح است، برقرار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس