کد خبر 453155
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا تاکید کرد که ارتش این کشور در حال کوچکتر شدن است و در حال تبدیل به چیزی است که نسبت به گذشته تفاوت زیادی دارد.

به گزارش مشرق، اسپاتنیک نوشت: ژنرال مارتین دمپسی فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا در سخنانی تصریح کرد: ارتش آمریکا در حال کوچکتر شدن و تغییر به چیزی است که در گذشته نبوده است.

دمپسی این سخنان را در مراسم بازنشستگی ژنرال ریموند اودیرنو رئیس ستاد نیروی زمینی ارتش آمریکا بیان کرده است. مارک میلی قرار است جانشین اودیرنو شود.

وی در ادامه گفت: ارتش آمریکا همچنان به وظایفی که از آن خواسته شود، عمل خواهد کرد و به آموزش مهارت های نظامی به نیروهای خود ادامه خواهد داد.

ارتش آمریکا مجبور شده است تا تعداد نظامیان خود را 80 هزار نفر کاهش دهد و اگر کنگره نتواند بن بست های بودجه ای را حل و فصل کند، ارتش آمریکا باید طی سال آینده نیز 40 هزار نفر دیگر از نیروهای خود را کاهش دهد.

ژوزف دانفورد که به عنوان جانشین دمپسی در نظر گرفته شده است، در سخنانی طی ماه گذشته در کمیته نیروهای مسلح سنا تاکید کرد که اگر بودجه کاهش پیدا کند این مساله برای ارتش آمریکا فاجعه بار خواهد بود.دانفورد قرار است از ابتدای اکتبر 2015 میلادی جانشین دمپسی شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    دنیا به زیر کشیده شدن این امراطوری های مادی را به کرات دیده است... روزی حسابمان را با این مستکبر پاک خواهیم کرد....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس