کد خبر 453094
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

یزدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز تأکید می‌کند: آقای هاشمی در دوران طولانی مسؤولیت خود، در قبال مخالفان و منتقدان بد عمل کرد.

به گزارش مشرق، ابراهیم یزدی، فعال اصلاح‌طلب و از مقامات تشکل منحلّه نهضت آزادی، در بخشی از مصاحبه خود با شماره جدید هفته‌نامه صدا در اشاره به آقای هاشمی رفسنجانی گفته است:‌
 
شما ببینید در زمان ریاست‌جمهوری آقای هاشمی با ما چه کردند. یک نامه سرگشاده خطاب به آقای هاشمی نوشتیم که به نامه 99 امضایی معروف شد. شما آن نامه را بخوانید و ببینید ما در آنجا چه مطالبی را مطرح کرده‌ایم. با مؤدبانه‌ترین زبان، ابتدایی‌ترین خواست‌ها و مسایل خود را مطرح کردیم. خلاصه نامه این است که قانون اساسی را اجرا کنید. آیا حق کسانی که از رییس‌جمهور پرسیده‌اند چرا قانون اساسی را اجرا نمی‌کنید، این است که 26 نفر از آنها را بگیرند و به زندان بیندازند؟! آقای هاشمی اشتباه‌های بزرگی داشته است. یا نوع عملکرد ایشان در مقام ریاست مجلس اول...
 
یزدی همچنین در پاسخ به این پرسش «صدا» که می‌گوید: «البته اخیراً آقای هاشمی مصاحبه‌ای داشته‌اند و در آن با بیان اینکه همواره موضع ایشان در میان نیروهای سیاسی اعتدالی بوده؛ نه تنها عملکرد خود در زمان ریاست جمهوری و پس از آن را فراتر از دو جناح چپ و راست معرفی کرده، بلکه گفته‌اند موضع من در مجلس اول هم در میان سه طیف چپ، راست و نهضت آزادی‌ها اعتدالی بوده است. آیا این گفته را قبول دارید؟» گفته است:
 
ایشان کم‌لطفی می‌کنند. در مجلس اول، اصولا برای نهضت آزادی حق حیات قائل نبودند.
 
یزدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز تأکید می‌کند: آقای هاشمی در دوران طولانی مسؤولیت خود، در قبال مخالفان و منتقدان بد عمل کرد.
 
*درباره صحبت‌های یزدی پیرامون واقعیت‌های رفتاری آقای هاشمی رفسنجانی توضیحات بیشتری لازم نیست و این اطلاعات خام، به اشتراک مخاطبان گذاشته می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس