کد خبر 453049
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

نماینده تیم ملی جودو در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: قید جودو را زده‌ام و لباس‌هایم را برای فروش می‌گذارم.

به گزارش مشرق، جواد محجوب جودوکار وزن 100- کیلوگرم تیم ملی کشورمان در آغاز دور جدید اردوهای تیم ملی غیبت داشت و در مسابقات انتخابی روز چهارشنبه 21 مردادماه حاضر نشد.

با وجود صحبت وی با کادر فنی تیم ملی و فرصتی که در همین رابطه شورای فنی به محجوب برای حضور در دیدار انتخابی با رامین صفویه در تاریخ 23 مردادماه (روز جمعه) داد، این جودوکار بازهم در اردوها و مسابقه انتخابی حاضر نشد تا در نهایت کادر فنی تیم ملی نام صفویه را به عنوان عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان معرفی کند.

جواد محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دلیل غیبت خود در انتخابی روز جمعه، اظهار داشت: برگزاری انتخابی چند روز قبل از مسابقات جهانی کار عاقلانه‌ای نیست به نظرم این تصمیمی که مسئولان فدراسیون گرفته‌ بودند منطقی نبود، چرا که بیش از این باید تکلیف نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان مشخص می‌شد. من ترسی از مبارزه در مسابقات انتخابی ندارم اما دیگر از شرایط فعلی جودو خسته شده‌ام و دوست ندارم در این رشته فعالیت کنم.

وی در ادامه افزود: اصلا قید جودو را زده‌ام و لباس‌هایم را برای فروش می‌گذارم. در حال حاضر در مسابقات جوخه شرکت می‌کنم و هر بازی یک و نیم میلیون تومان جایزه دریافت می‌کنم و حداقل هفته‌ای سه تا چهار میلیون تومان از این راه درآمد دارم. به همین دلیل دیگر تمایلی برای فعالیت در جودو ندارم. کسی در فدراسیون به فکر ورزشکاران نیست و این رفتارها به ما ضربه می‌زند.

محجوب در پاسخ به این سوال که گویا دلیل غیبت در مسابقات انتخابی تیم ملی به خاطر نزدیک بودن مراسم عروسی ات است و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: طی چند روز آینده مراسم عروسی‌ام برپا می‌شود و متاسفم از اینکه برای برگزاری مراسم عروسی با مشکل شدید مالی روبرو هستم. حالا هم دوست ندارم با شرایطی که حاکم است در جودو فعالیت کنم، چرا که در پایان هر مسابقه به جای پرداخت پاداش تنها از ما تشکر می‌کنند. اگر پاداشی در کار نباشد پس من چطور زندگی کنم؟

نماینده وزن 100 کیلوگرم تیم ملی جودو در بازی‌های آسیایی اینچئون، اظهار داشت: متاسفانه زمانی که برای حضور در تیم ملی به تهران سفر می‌کنیم هزینه بلیط ما 200 هزار تومان می‌شود که فدراسیون قادر به پرداخت این پول نیست و هر بار که می‌خواهند این هزینه را پرداخت کنند هزار بار منت می‌گذارند و پس از چند ماه پرداخت می‌کنند. شما نگاه کنید با این رفتارها چه کسی حاضر می‌شود در این رشته فعالیت کند. هر 4 ماه یکبار حقوق یک و نیم میلیون تومانی پرداخت می‌کنند که آنهم بارها شاهد بودیم که بخشی از آن کسر می‌شود. همین رفتارها باعث می‌شود روحیه اعضای تیم ملی پایین بیاید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: گویا کسی به فکر جودو نیست و اصلا موفقیت در المپیک و مسابقات جهانی برای هیچکس اهمیت ندارد. من زندگی ام را در راه جودو گذاشته ام، اما دیگر نمی‌خواهم به این رشته فکر کنم. تیم ملی هم برای خودشان و فقط امیدوارم هر کسی جایگزین من شد موفق شود.

محجوب در پایان خاطرنشان کرد: سال‌ها برای جودو زحمت کشیده‌ام، اما حالا برای برپایی مراسم عروسی‌ام که هزینه دارد با هزار مشکل روبرو شده‌ام. همه ما برای جودو زحمت کشیده‌ایم، اما آینده‌مان متاسفانه تامین نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس