کد خبر 420448
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

مجید زارعیان در واکنش به انتقاد جودوکاران گفت: سرمربی تیم ملی هستم و منتظرم رئیس فدراسیون زمان آغاز اردوهای تیم ملی را به من اعلام کند.

به گزارش مشرق، پس از کسب نتایج تیم ملی جودو در مسابقات قهرمانی آسیا، آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از برکناری مجید زارعیان سرمربی تیم ملی خبر داد اما سایت رسمی فدراسیون جودو به نقل از رئیس فدراسیون برکناری زارعیان را تکذیب کرد.

مجید زارعیان  در پاسخ به این سوال که آیا شما همچنان سرمربی تیم ملی جودو هستید یا خیر، گفت: تعجب می‌کنم که چرا این سوال از من پرسیده می‌شود، چرا که سایت فدراسیون به نقل از رئیس فدراسیون جودو از من حمایت کرده و مدعی شده که بنده همچنان در تیم ملی جودو به کارم باید ادامه دهم.

وی در مورد اینکه طی چند روزه آینده اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد گفت: ما منتظریم یک مقدار آرامش به جودو بازگردد و تا طی چند روزه آینده اردوی تیم ملی را آغاز کنیم.

زارعیان در پاسخ به این سوال که برخی ملی‌پوشان از شما حمایت و برخی دیگر انتقاد شدیدی کرده‌اند آیا در مورد این موضوع صحبتی دارید یا خیر، گفت: در مورد حمایت‌های مولایی حرفی نمی‌زنم چرا که خدا باید در مورد عملکرد من قضاوت کند و دوستانی هم که انتقاد کرده‌اند دست‌شان درد نکند و برای آنها هم هیچ جوابی ندارم.

وی در واکنش به صحبت‌های جواد محجوب که مدعی شده در پایان اردوهای تیم ملی همیشه چند مصدوم به دلیل شدت فشار تمرینات وجود داشته، گفت: دکتر جابری پزشک تیم بوده و شاطرزاده به عنوان مربی در کنار ملی پوشان حضور داشت. به نظرم این دوستان می‌توانند در مورد این ادعاها اظهار نظر کنند.

زارعیان در پاسخ به این سوال که چرا رئیس فدراسیون جودو به صورت شفاف در رسانه‌ها از شما حمایتی نمی‌کند، گفت: در مورد این موضوع اطلاعی ندارم. رئیس فدراسیون به صورت رسمی از طریق سایت فدراسیون حمایت خود را از من اعلام کرده است. در حال حاضر نیز منتظرم تا زمان آغاز اردوها را به من اعلام کند.

زارعیان در پاسخ به این سوال که این روزها شایعه شده سجادی معاون ورزش و جوانان برای ادامه فعالیت شما در تیم ملی جودو حمایت می‌کند و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: در مورد این موضوع هم صحبتی ندارم و این خبرها از طریق شما رسانه‌ای‌ها شنیده‌ می‌شود. بنده سرمربی تیم ملی جودو هستم و تا زمانی که عدم این موضوع اعلام نشود همچنان سرمربی خواهم بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس