سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: عذرخواهی داور از یک تیم بدترین توهین است.

به گزارش مشرق، سیاوش بختیاری‌زاده پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر ملوان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: به تیم ملوان و تماشاگرانش تبریک می‌گویم امروز اولین شکست خود را تجربه کردیم ما مشکلات زیادی داشتیم و در مقابل ملوان بسیار با انگیزه بود.

وی ادامه داد: شرایط بازی به گونه‌ای نبود که ما بخواهیم دو بر صفر بازنده شویم اما انگیزه ملوانی‌ها و فشار تماشاگران موجب شد این اتفاق رخ دهد. ملوان شانس زیادی داشت که توپ‌هایش تبدیل به گل شد اما این شانس برای ما وجود نداشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان اینکه قول داده‌ام تا هفته سی‌ام در مورد داوری صحبت نکنم خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم کمک داور اول این بازی ایراداتی داشت که امیدوارم در برنامه 90 این موضوعات مورد کارشناسی قرار بگیرد البته از عادل فردوسی‌پور می‌خواهم که کارشناس برنامه‌اش آقای میرزابیگی نباشد چرا که کمک داور اول این مسابقه از اقوام وی محسوب می‌شود.

بختیاری‌زاده افزود: به نظرم گل دوم ملوان مشکوک به آفساید بود اما امیدوارم که من اشتباه کرده باشم، همیشه خواسته‌ام از داوران این بوده که از کسی عذرخواهی نکنند اما از اینکه کمک داور خیلی راحت خود را از جریان بازی خارج کرد موجب ناراحتی‌مان شد. بدترین اتفاق برای یک تیم این است که داور از آنها عذرخواهی کند.

وی عنوان کرد:‌ در پایان بازی داور در خصوص گل دوم ملوان به من گفت که چون کمک داور پرچم نزد من هم سوت نزدم بدترین توهین به یک تیم عذرخواهی داور است و از وی خواستم که اگر اشتباهش ثابت شد از ما عذرخواهی نکند به هر حال امیدوارم در مجموع من اشتباه کرده باشم.

سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: ملوان تیم بسیار خوبی است و امیدوارم بتواند باز هم به صحنه فوتبال بازگردد و یقه سایر تیم‌ها را هم بگیرد ما می‌خواستیم که ملوان بعد از ما به لیگ برگردد اما آنها امروز جلوتر از ما به لیگ برگشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس