وزیر خارجه دولت مستعفی یمن اعلام کرد که نیروهای وفادار به منصور هادی ظرف روزهای آتی عملیات گسترده‌ای را با همکاری نیروهای ائتلاف تحت رهبری عربستان برای ورود به صنعاء آغاز خواهند کرد.

 به گزارش مشرق، وزیر خارجه دولت مستعفی یمن در مصاحبه با شبکه العربیه با بیان این مطلب، مدعی شد که خارج کردن نیروهای حوثی و نیروهای علی عبدالله صالح، رئیس جمهوری پیشین یمن از صنعا ظرف هشت هفته انجام خواهد شد.
 
وی ادامه داد: دولت در مدت کمتر از پنج ماه به طور کامل به عدن باز خواهد گشت و مرحله آتی برای اداره کشور آغاز خواهد شد که در این مرحله حوثی‌ها تنها در صورتی مشارکت خواهند داشت که خلع سلاح را بپذیرند.
 
این سخنان درحالی ایراد می‌شود که تقریبا تمامی استان‌های یمن از جمله صنعاء پایتخت تحت کنترل حوثی‌ها و نیروهای همپیمان آنهاست.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • Amir ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    با سلام و خسته نباشید متاسفانه حوثی ها شکست های سنگینی خوردند ان شا الله جنگ در یمن به پایان برسه و مشکلات از طریق گفتگو حل بشه
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    ZER
  • ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    اره والا!! تمامشون!! :))))))))))))))))))) باشه بهش میگم :)
  • ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    شتر در خواب بیند...
  • فدایی ولایت ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    انشاله که قلم پاشون می شکند و گرفتار عذاب الهی می شوند که خداوند پشت پناه مومنین و مظلومین و نابود کننده دشمنان دین خود استو مکر می خواهند بکنند در مقابل دین اسلام و مردم بی پناه پس خداوند هم بر انان مکر می کند که خودش در قران می فرمایند در مورد کفار و دشمنان دین طبق این ایه و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین » و و خداوند با امدادهای غیبی خود در مقابل کفار و دشمنان اسلام همانند سدی محکم در مقابل آنان است چرا که خود خداوند در قران می فرماید نَّا جَعَلْنَا فِي أَعْنَاقِهِمْ أَغْلاَلًا فَهِيَ إِلَى الأَذْقَانِ فَهُم مُّقْمَحُونَ ﴿۸﴾ وَجَعَلْنَا مِن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَيْنَاهُمْ فَهُمْ لاَ يُبْصِرُونَ ﴿۹﴾ ما در گردنهاى آنان تا چانه‏هايشان غلهايى نهاده‏ايم به طورى كه سرهايشان را بالا نگاه داشته و ديده فرو هشته‏اند (۸) و [ما] فراروى آنها سدى و پشت‏سرشان سدى نهاده و پرده‏اى بر [چشمان] آنان فرو گسترده‏ايم در نتيجه نمى‏توانند ببينند (۹)
  • مهدی ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    باشه بشین تا انصار الله به یمن مسلط بشه... با چی؟ با کی؟ چ جوری؟ وعده ی تسلط بر یمن دقیقا مث قپی های فرمانده هان ما در زمان جنگ برای فتح کل عراق است........... فقد حرف و حرف.......... اما جدای از نتیجه ی جنگ در یمن من عقیده دارم دعوای یمن نتیجه ی گل دادن بازی فزیب ایران برای سعودی هاست نقشه های کثیف سعودی ها متاسفانه در سوریه کار را برای محور مقاومت سخت و هزینه بر کرده است.... تا جایی که عملیات های سنگین حزب الله و ارتش برای بازپس گیری زبدانی متوقف میشود فقط و فقط برای حمله ی خمپاره ای تروریست ها به یک شهر شیعه نشین.... یعنی چه؟ یعنی همان مشکل قدیمی عدم انسجام در قوا مشکلی که در زمان جنگ هم بوده است.... اما حالا در ماجرای یمن سعودی ها که اوج سنگدلی خود را نشان داده انده... خود را درگیر در سه محور کرده اند..... عراق و سوریه و جبهه ی جدید یمن که علاوه بر بحران کاهش بودجه ی حاصل از فروش نفت هزینه ی سنگین تجهیزاتی در یمن هم به آنها تحمیل شده.... اما این تاکتیک که هر زمان در جبهه ای به مشکل خوردیم جبهه ای جدید را باز کنیم تا از توان دشمن بکاهیم قدیمی شده... همین مدل را هم سعودی ها علیه خودمان در سوریه اجرا کردند و موفق شدند............ منطقه بد به هم گره خورده است.... الان نیاز به انسانی داریم تا هوشمندانه کار را جلو ببرد
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    بنا برگزارشگران بی طرف چهاراستان لحج و عدن وضالع و اب ازدست حوثی هاخارج شده وعنقریب است که صنعا بدست ائتلاف عربستان سعودی بیفتدوهادی دولت تشکیل بدهد
  • محسن ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    زرشک. مال این صحبتا نیستین
  • فرشاد ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    تمام یمن به جز 75 درصدش در اختیار حوثیاس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس