کد خبر 452375
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی با بیان اینکه قرارداد استیلی در هیات استان گیلان ثبت شده است، گفت: فعلا قصد ندارم مبلغ قرارداد استیلی را اعلام کنیم.

به گزارش مشرق، احمد دنیامالی بابیان اینکه مبلغ قرارداد استیلی فعلا اعلام نمی‌شود، گفت: قرارداد ما با حمید استیلی بر پایه همکاری دوستانه برای رهایی ملوان از شرایط فعلی است و قعلا قصد نداریم مبلغ قرارداد وی را اعلام کنیم.

رئیس هیات مدیره ملوان با اشاره به اینکه آنچه که در سایر قراردادها مرسوم بوده در قرارداد استیلی نیز اعمال شده است، افزود: تمام تلاش ما این است که وضعیت باشگاه به شکل مطلوبی نظم و نظام پیدا کرده و در گام بعدی مسائل مالی آن را نیز مرتفع سازیم.

وی افزود: مهمترین برنامه ما برای ملوان تجدید ساختار سازمانی و بخصوص توجه ویژه به تیم‌های پایه و تقویت آن است. تیم‌های پایه جزو ثروت هر باشگاه محسوب می‌شود و با تولید بازیکن در تیم‌های پایه هرباشگاه می‌توان تیم بزرگسالان آن باشگاه را تقویت کرده و نتایج مطلوبی را در دراز مدت به دست آورد.

دنیامالی در خاتمه گفت: امیدوارم تیم ملوان در بازی مقابل استقلال اهواز با برد شیرینی که به دست خواهد آورد هم سه امتیاز خانگی کسب کرده و هم شادی را به هواداران پرشور این تیم هدیه کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس