کد خبر 452364
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

استقلال اگر بخواهد به کرار پول هم بدهد، ماجرایش به این سادگی نیست چرا که بازیکنان تیم نسبت به کرار حساس شده اند و مسئولان باشگاه نمی توانند بیشتر از این از کرار حمایت کنند.

به گزارش مشرق، مشکل استقلال امروز با کرار شاید تنها جور کردن پول نباشد، بلکه کرار به نقطه‌ای در این باشگاه رسیده که حساسیت همه بازیکنان را برانگیخته است، او شده الگویی برای گرفتن پول و این علاوه بر باشگاه برای بازیکنان هم رخداد خوبی محسوب نمی‌شود، مشکل استقلال امروز برای پرداخت پول به کرار آنست که در اینصورت بازیکنان دیگر که امروز بسیار حساس شده‌اند، نسبت به این اتفاق موضع می‌گیرند که اولین ترکش آن را حنیف دریافت کرد.

عمران‌زاده نتوانست خودش را کنترل کند و نسبت به غیبت کرار در تمرین عصبانی شد و حرف‌هایی زد که به کمیته انضباطی هم فراخوانده شد.

این روزها البته اوضاع بدتر از قبل هم شده است، چرا که رفتار کرار در هتل موجب جلسات چند نفره در اتاق‌ها توسط بازیکنان شد که معترض بودند چرا باشگاه نسبت به او و دیگران تا این حد فرق می‌گذارد؟ این درست نیست، مگر ما بد می‌دویم و کم زحمت می‌کشیم؟ اگر این کار را ما انجام داده بودیم حتما باید به کمیته انضباطی می‌رفتیم اما او انگار جایگاه ویژه‌تری دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس