کد خبر 452176
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

دردسرهای هافبک عراقی استقلال تمامی ندارد و معلوم نیست که چرا مدیران باشگاه استقلال حاضرند برای راضی کردن او دست به هرکاری بزنند.

به گزارش مشرق، دردسرهای هافبک عراقی استقلال تمامی ندارد و جالب است که مدیران این باشگاه همچنان حاضرند برای راضی کردن او دست به هرکاری بزنند.

جاسم کرار ساعاتی پیش از شروع بازی استقلال مقابل ملوان در هفته دوم لیگ برتر اولین حاشیه خود را برای تیمش در این فصل ایجاد کرد و اعلام کرد که تا پول نگیرد حاضر نیست برای استقلال بازی کند. او مدام حاشیه درست می‌کند و ظاهرا مدیران استقلال هم حاضر نیستند از این اشباهات درس بگیرند. کرار فصل پیش برای پر کردن جای مجتبی جباری با این تیم قرارداد امضا کرد اما در نهایت آنقدر برای استقلال حاشیه درست کرد که به جرات می‌توان گفت ضرر حضورش در استقلال بسیار بیشتر از توانایی های فنی اش بود.

هرچند علی نظری جویباری، مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال اعلام کرد که با کرار به توافق رسیده و او دیگر حاشیه ای نخواهد داشت، با این حال کمتر کسی باور می کند که این بازیکن در طول فصل بدون ایجاد دردسر کارش را انجام بدهد. اگر می خواهید با تمام دردسرهایی که کرار برای استقلال ایجاد کرده آشنا بشوید، ادامه این گزارش را از دست ندهید.

تمام دردسرهای کرار برای استقلال
اولین دردسر جدی کرار برای استقلال مربوط به لیگ یازدهم می شود، زمانی که همین پرویز مظلومی سرمربی استقلال بود. او در بازی با تراکتورسازی روی یک ضربه ایستگاهی با مجتبی جباری درگیر شد و در نهایت هم از استقلال رفت.

اما امیرقلعه‌نویی کرار را بعد از 2 فصل دوری و بلافاصله بعد از این که از بازگرداندن جباری نا امید شد، به ایران برگرداند. کرار در هفته های اول آنقدر خوب بود که چشم ها را به خود خیره کرد اما تنها باگذشت چند هفته مشکلاتش شروع شروع شد.

او بارها به خاطر مسائل غیرفوتبالی استقلال را در دردسرهای بزرگ انداخت اما مشکلات فوتبالی اش هم کم نبود. کرار در نیم فصل اول فصل گذشته در بازی با تراکتورسازی کارت بی موردی گرفت تا دربی را از دست بدهد و بتواند به عراق برود. او نه تنها در دربی حضور نداشت بلکه بسیار دیر به ایران برگشت و چند هفته ای را از دست داد.

او در بازی با سایپا در نیم فصل دوم فصل گذشته هم بعد از اخراج از زمین الفاظ زشتی را نسبت به علیرضا فغانی، داور بازی به کار برد و همین موضوع باعث شد تا با حکم کمیته انضباطی 3 جلسه از همراهی تیمش محروم شد. این بازیکن در بازی های حساس با نفت تهران، فولاد و ذوب آهن محروم بود و در واقع غیبتش باعث شد این تیم به طور کامل از کورس قهرمانی خارج شود. کرار به دلیل درگیری با یک خبرنگار با حکم کمیته اخلاق یک فصل محروم شده است و به محض این که قراردادش با استقلال تمام شود محرومیتش اعمال خواهد شد.

او در طول فصل گذشته بارها به بهانه های مختلف به کشورش سفر کرد و دیرتر از موعد به ایران برگشت و دقیقا به همین دلیل هم است که منتقدانش می گویند تاثیر منفی اش بسیار بیشتر از تاثیر مثبتش بوده است.  

ناراحتی کرار از کجاست؟
کرار بی تردید پرتوقع ترین بازیکن سال های اخیر استقلال است. در روزهایی که باشگاه استقلال با مشکلات مالی عدیده ای روبه رو است و نتوانسته پولی به بازیکنان فصل گذشته خود پرداخت کند، این باشگاه برای این که کرار پرتوقع را راضی به تمدید قرارداد کند به او 250 میلیون تومان پول نقد پرداخت کرده است و البته یک چک 250 میلیون تومانی هم برای تاریخ دهم شهریور ماه تحویل او داده شده است. این در حالی است که تمام بازیکنان  فصل گذشته استقلال بدون این که پولی دریافت کنند، چکی برای تاریخ دهم شهریور ماه دریافت کرده اند. کرار به بهانه این که پولش را لازم دارد باشگاه زیر فشار گذاشته تا چکش زودتر پاس شود و این همه دردسر برای استقلال درست شده است.

کرار کجا می تواند برود؟
کرار با حکم کمیته اخلاق یک فصل از حضور در فوتبال ایران محروم شده است و این محرمیت به محض این که قراردادش با استقلال تمام شود اجرا می شود. حالا سوال اینجاست که این بازیکن که هر روز مدیران استقلال را تهدید به جدایی می کند اگر از این تیم جدا شود کجا می تواند برود؟ طبیعتا اگر او از کشورهای عربی پیشنهاد داشت حتما تا حالا به پیشنهاد آنها پاسخ مثبت داده بود چون این بازیکنان بارها نشان داده است که پول برایش در درجه اول اهمیت است. اگر او بخواهد به کشورش برگردد هم پولی به مراتب کمتر از لیگ ایران دریافت می کند. معلوم نیست چرا مدیران استقلال بی توجه به این مساله هر خواسته ای که کرار دارد را انجام می دهند.

اختلاف نظر بین مدیران و کادرفنی استقلال
جالب است که بدانید برسر ماجرای کرار اختلاف نظر عمیقی بین بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال و پرویز مظلومی سرمربی این تیم وجود دارد. افشارزاده به خاطر بی انضباطی های مکرر کرار دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد ولی پرویز  مظلومی اصرار دارد که این بازیکن در تیمش حفظ بشود. این اختلاف نظر ممکن است در طول فصل باعث ایجاد حاشیه برای استقلال بشود.

کرار ناآماده چقدر ارزش دارد؟
کرار نا آمده چقدر ارزش دارد؟ این سوالی است که فقط پرویز مظلومی می تواند به آن پاسخ بدهد. بازیکنی با کیلوها اضافه وزن که در هفته اول و در بازی با سیاه جامگان دستاورد حضورش در ترکیب اولیه استقلال چیزی جز از دست دادن توپ های زیاد نبود. او در بازی دوم هم به عنوان یار جانشین برابر ملوان بازی کرد و نتوانست کاری از پیش ببرد. حالا بهتر است مظلومی پاسخ بدهد که آیا این همه بازیکن با کیفیت و جوان که در اختیارش است نمی توانند جای هافبک پرتوقع عراقی را پرکنند؟
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس