این محله تاکنون تجربه برگزاری دو راهپیمایی را داشته است. یکی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سال 88 و دیگری اعلام انزجار نسبت به توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلی‏الله علیه و آله و سلّم در سال 91.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مردم و مسئولین مختلف محله مشیریه راهپیمایی پرشوری را در قالب ستاد مردمی حمایت از مردم مظلوم یمن، برگزار می کنند.

دربیانیه دعوت از مردم برای شرکت در این راپیمایی آمده است:

"مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادى یا لِلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ"
"هر کس فریاد کمک خواهى کسى را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست"

جمعه؛ راهپیمایی مردم مشیریه در حمایت از مردم یمن
وحشی‌های یهودی‌صفت سعودی با حمایت صهیونیست‌ها و آمریکایی‌های خون‌آشام در حال تکه‌تکه کردن مسلمانان یمن هستند. موشک‌های کفر جهانی شبانه‌روز درحال باریدن هستند و کل خاک یمن را شخم می‌زنند. زنان و کودکان مسلمان از آسمان و زمین و دریا در محاصره‏اند و القاعده و داعش و ارتش عربستان هم‌دست و هم‌داستان درحال پیشروی به سمت آن‌ها هستند.

باید طرح‌ها و گفته‏ها از ذهن‌ها به اعضا و جوارحمان جاری شوند تا بیش از این در مقابل صاحب و مولای خود؛ حضرت بقیه الله اعظم عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف شرمنده و سرشکسته نباشیم.

در همین راستا مردم و مسئولین مختلف محلی (مساجد، کلانتری، شهرداری، پایگاه‌های بسیج، هیئات، مجموعه‌های فرهنگی)درصدد هستند راهپیمایی پرشوری در روز جمعه 23مرداد از ساعت 10 الی 12 در محله مشیریه در قالب ستاد مردمی حمایت از مردم مظلوم یمن، برگزار کنند.

لازم به ذکر است این محله تاکنون تجربه برگزاری دو راهپیمایی را داشته است. یکی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سال 88 و دیگری اعلام انزجار نسبت به توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلی‏الله علیه و آله و سلّم در سال 91. گفتنی است یکی از اهداف برگزاری این نوع مراسمات ایجاد حرکتهای خودجوش مردمی و محلی در کل کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس