کد خبر 451971
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶

منابع عربی از درگیری‌های شدید و خونین گروه‌ تروریستی داعش با دیگر گروه‌های تروریستی در شمال سوریه خبر داده‌اند.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین با اشاره به درگیری‌های شدید گروه‌های تروریستی با یکدیگر گزارش داد فردای عقب‌نشینی جبهه النصره از جبهه‌های جنگ در برابر گروه داعش، درگیری‌های شدیدی میان گروه داعش و تروریست‌های گروه موسوم به "الجبهة الشامیه" در حومه شمالی حلب رخ داد و داعشی‌ها تلاش کردند از طریق منفجر کردن خودروی بمب‌گذاری شده نزدیک ورودی شهر مارع، به آن وارد شوند. همچنین درگیری‌های دیگری میان دو طرف نزدیک شهرک حربل و حورالنهر رخ داد.

بر اساس این گزارش، شش تروریست وابسته به گروه الجبهة الشامیه در درگیری‌های شدید با تروریست‌های داعشی در حومه شمالی حلب به هلاکت رسیده‌اند.

جبهه تروریستی النصره روز دوشنبه در موضعی تأمل برانگیز اعلام کرده بود از جبهه‌های جنگ با داعش در حومه شمالی حلب عقب‌نشینی کرده است.

گروه تروریستی داعش هم تروریست‌ها و جنگ افزارهایش را از شهرک الهول در مرز سوریه با عراق به‌سمت الشدادی در حومه الحسکه منتقل کرده است.

7هزار کشته از ابتدای درگیری خونین تروریست‌های تکفیری

این در حالی است که منابع سوری اعلام کرده‌اند در نتیجه درگیری‌های شدید میان گروه‌های تروریستی داعش و جبهه النصره از 6 ماه پیش تا کنون به هفت‌هزار کشته رسیده است.

این خبر را یک مرکز طرفدار گروه‌های تروریستی در لندن فاش کرده است که بر اساس این گزارش، تمام این افراد از سوم ژانویه تا 28 ژوئن گذشته در جریان انفجار خودروهای بمب‌گذاری شده، بمب، کمربندهای انفجاری و درگیری میان داعش و جبهه النصره در استان‌های حلب، ادلب، الرقه، حماه، دیرالزور، حمص و الحسکه کشته شده‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس