کد خبر 45189
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۶

حضور موتورسواراني با قمه که فروشندگان مواد مخدر هستند که در محلات شلوغ مارليک راه بندان درست کرده و با فحاشي هاي رکيک درگيريهاي مختلف درست مي کنند دغدغه هر روزه مردم اين محلات است.

به گزارش مشرق به نقل از بولتن، مارليک و محله سرآسياب مارليک نامي ناآشنا براي مردم استان البرز و حاشيه جنوب غربي تهران نيست سالهاست منطقه سرآسياب مارليک با وجود مردمي مومن و زحمتکش دچار بلاي وجود اراذل و اوباش و تبهکاران و فروشندگان مواد مخدر و سيل معتاديني مي باشد که آسايش را از مردم و کسبه آن گرفته اند و ترس و نگراني از درگيريهايي منجر به جرح و ضرب دغدغه هر روز مردم اين مناطق شده است .

امروز به گفته شاهدين آژانسهاي اتومبيل از مناطق ديگر خودرو براي اين مناطق در اختيار مسافر قرار نمي دهند و خيابان کاشاني و تعدادي ديگر از خيابانهاي مارليک را خطرناک اعلام کرده اند .

به گفته شاهدين زنان و دختران در اين محلات بعد از غروب آفتاب ديگر امنيتي نداشته و متاسفانه شاهدين مطالبي را مي گفتند که تنها مي توان براي مسئولين مربوطه گفت .
حضور موتورسواراني با قمه که فروشندگان مواد مخدر هستند که در محلات شلوغ مارليک راه بندان درست کرده و با فحاشي هاي رکيک درگيريهاي مختلف درست مي کنند دغدغه هر روزه مردم اين محلات است.

و معتادين و فقرايي که در خيابانها در سطلهاي زباله بدنبال لقمه ناني هستند ......

از ميان صدهها درگيري که مردم محل براي خبرنگار ما شرح مي دادند شب گذشته خبرنگار بولتن نيوز در محله سرآسياب مارليک خيابان آيت الله کاشاني شاهد حمله گروهي اراذل و اوباش با قمه و چماق و سنگ به خانه هاي مردم بي دفاعي بود که صداي گريه و ناله زنان و کودکانشان دل هر آدم با غيرتي را به درد مي آورد خانواده هايي که هيچ گناهي براي آنها متصور نبود و تنها گناهشان شايد زندگي در محله اي است که امنيت ندارد.

اراذل و اوباشي که مست کرده و با عربده کشي ترس و دلهره را در دل تک تک کاسبين و مردم محل انداخته اند و متاسفانه بعد از درگيري براحتي متواري مي شوند و نيروي انتظامي بعد از درگيريها حضور پيدا مي کند و بسياري از مردم محل به علت ترس جرات هيچگونه شکايتي را ندارند .
بر اساس خبرنگار بولتن نيوز روز گذشته بعد از درگيري و قمه کشي گروهي تقريبا ده تا پانزده نفره در خيابان کاشاني محله سرآسياب مارليک و حضور نيروي انتظامي و تهيه استشهادي که معمولا بقول مردم محل تاثيري هم ندارد بعد از خروج نيروي انتظامي مجدادا درگيري ديگري با قمه در همان محل صورت پذيرفت.

به نظر مي سد نيروي انتظامي براي اينگونه محلات خصوصا خيابان کاشاني بايد چاره اي بيانديشد و با حضور مداوم و پايگاه ثابت نسبت به برخورد با اراذل و اوباش اقدامي قاطع داشته باشد.

امنيت مهمترين مولفه ثبات نظام اجتماعي

لازم بذکر است امروز امنيت از مهمترين مولفه هاي يک جامعه پيشرفته و متدين مي باشد و يکي از افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي برقراري امنيت در تمام نقاط ايران عزيز است و در همين رابطه به نظر مي رسد با توجه به حضور اکثريت مجرمين و گروههاي تبهکاري در حاشيه هاي شهر تهران خصوصا استان البرز و عدم برخورد قاطع نيروي انتظامي به علت نداشتن نيروي کافي توان اعمال قانون را در استان البرز و حاشيه هاي تهران ندارد مي بايست سازمانهاي اطلاعاتي اعم از سازمان اطلاعاتي سپاه و بسيج و وزارت اطلاعات براي شناسايي همه اراذل و اوباش و گروههاي تبهکاري و باندهاي مافيايي مواد مخدر به کمک نيروي انتظامي زحمت کش آمده و نيروي انتظامي نيز با کمک نيروي هاي مردمي در بسيج با برخورد قاطع ودستگيري اراذل و اوباش و تبهکاراني که حاشيه تهران را به بهشت جنايتکاران و گروههاي تبهکاري تبديل کرده اند آنها را براي برخورد قاطع قضايي تحويل قوه محترم قضاييه بدهند و قوه قضاييه نيز با توجه به رهنمودهاي رياست محترم قوه قضايي در خصوص برخورد قاطع با گروههاي تبهکاري و خصوصا اراذل و اوباشي که محلات را ناامن مي کنند و اثرات بسيار مخرب وجود اينگونه گروهها در جامعه با قاطعيت با آنها برخورد کرده و با ارائه احکامي قاطع و انقلابي نعمت امنيت را به اين مناطق بازگردانده تا مردم خوب منطقه لذت امنيت را چشيده و ما شاهد امنيت پايدار در همه نقاط ايران عزيز و خصوصا حاشيه هاي تهران باشيم.
به زودي گزارش کاملي از وضعيت اخلاقي و ناامني هاي اجتماعي در مناطق مختلف حاشيه هاي غرب تهران خصوصا فرديس و... ارائه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 2
  • امنيت ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    4 0
    خيلي كامل و جالب بود... حدود يك سال ميگذره كه جرم دست گرفتن سلاح سرد اعدام اعلام شد ولي قوه قضايي هيچ كاري براي ارازل و اوباش نكرد تا از ريشه خشك بشن...چرا؟ تا كي بايد از ترس اينكه به نواميسمون بي احترامي بشه نگران باشيم؟ آقايون نيروي انتظامي ...خواهش ميكنم جدي بگيريد،،من در اين استان نيستم اما در جنوب هم همين موارد هست... پيشنهاد ميكنم چند تا از اقايون ارازل رو اعدام كنيد تا بقيه حساب كار دستشون بياد.. بزاريد مردم حداقل امنيت رو احساس كنن... اگه هم واقعا قادر به مقابله نيستين اعلام كنيد تا خود مردم براي خودشون كاري بكنند... اگر قانون پشت مارو خالي ميكنه خود ما از ريشه در مياريم ارازل رو... چاره كار واسه ما تشكيل گروهي به نام مهار هستش ،كه با تجهيز به كليه امكانات مثل پليس ويژه، نوپو و غيره هستش و آموزش، كه به سادگي در هر محله ساختار دفاعي رو ميچينه و در جاي جاي محلات مانع برخورد ارازل با مردم بشوند... خواهش ميكنم نزاريد مثل فيلماي مكزيكي بشه....
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    1 0
    دکه های پلیس در چنین محله هایی باید بذارن و ماموران بصورت شیفتی نگهبانی آن وقت اراذل و اوباش معتادان و... حساب کار دستشان میاد ن اینکه طبق معمول بعد از رفتن آنها و ترس مردم و خدای نکرده قتلی چیزی پلیس‌ها تازه پیداشون بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس