کد خبر 451752
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۰

مردم شهر تهران با حضور در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین تهران در شب شهادت بنیانگذار فقه جعفری ، با دو شهید غواص وداع کردند.

به گزارش مشرق، مراسم وداع با دو شهید گمنام غواص پس از اقامه نماز مغرب و عشاء دوشنبه شب در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین تهران با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سید مهدی حسینی از مداحان اهل بیت به مدیحه سرایی پرداخت و در ادامه حجت الاسلام هاشمیان با اشاره به اهمیت شکرگزاری نعمات الهی اظهار کرد: شکر گزاری مراتب مختلفی دارد؛ نخستین مرحله از شکرگزاری به زبان، دوم عینی و مرحله نهایی در عمل است که بالاترین نوع شکرگزاری محسوب می شود.

وی ادامه داد: شهدا در مرحله شکر به بالاترین مرحله رسیدند و ایثار جان آنان والاترین مقام شکرگزاری است.

در ادامه پیکر دو شهید گمنام غواص وارد مسجد شد و با مدیحه سرایی امیر عباسی، مردم حاضر در مسجد امام صادق (ع) به عزاداری و استقبال از این دو شهید گمنام پرداختند.

پیکر این دوشهید غواص پس از پایان این مراسم به حسینیه ثارالله واقع در خیابان طالقانی منتقل شد و مراسمی مخصوص آقایان تا صبح در این حسینیه برپا خواهد بود.

همچنین این دو شهید دوران دفاع مقدس که پس از سال ها پیکر آنان به همراه 173 شهید غواص دیگر که با دستان بسته توسط رژیم بعث عراق به شهادت رسیده بودند فردا از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح، از مقابل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع در خیابان سمیه تهران تشییع خواهد شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس