کد خبر 451372
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

منصوری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: در این جلسه پیرامون خطوط قرمز در برجام از عراقچی سوالاتی شد و نمایندگان ابهامات و پرسش‌های خود را طرح کردند که عضو ارشد تیم هسته‌ای نیز پاسخ داد.

به گزارش مشرق، عباسعلی منصوری از حضور سید عباس عراقچی مذاکره کننده ارشد تیم هسته ای کشورمان در جلسه کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: این جلسه 3 ساعته بر محوریت برجام و رعایت خطوط قرمز بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره جلسه عصر یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون و نمایندگان آن در چند جلسه گذشته به بررسی برجام پرداخته اند.

وی ادامه داد: در این جلسه هم پیرامون خطوط قرمز در برجام از عراقچی سوالاتی شد و نمایندگان ابهامات و پرسش های خود را طرح کردند که عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای نیز به آنها پاسخ داد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: پاسخ های عراقچی بسیار کامل بود و به نظر می رسد جلسه بعدی کمیسیون نیز با همان موضوع برجام و با دعوت از عراقچی انجام بگیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به نگاهش نسبت به تیم مذاکره کننده هسته ای و عملکرد آنان گفت: من از صحبت های عراقچی قانع شدم و تیم هسته ی را قوی و کارآمد دیدم چرا که در مذاکرات اشراف لازم را نشان دادند و بسیار مسلط عمل کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس