کد خبر 451024
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که مصدومیت رونالدو از ناحیه کمر خیلی جدی نیست و او به بازی اول این تیم در فصل جدید لالیگا مقابل اسپورتینگ خیخون خواهد رسید.

به گزارش مشرق، رافائل بنیتس در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در مورد وضعیت مهاجم پرتغالی تیمش که به خاطر آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر، تیمش را در «جام آئودی» همراهی نکرد، گفت: رونالدو مشکلی از ناحیه کمر داشت و برای رفع مصدومیتش با تیم پزشکی تمرین می‌کند. کریس باید هفته بعد به شرایط بازی برسد و تصور نمی‌کنم برای دیدار اول‌مان در فصل جدید لالیگا مقابل اسپورتینگ خیخون در تاریخ 23 آگوست (یک شهریور) مشکلی داشته باشد.

وی افزود: در جریان تور پیش‌فصل دو بازیکن ما مصدوم شدند و دیگر اعضای تیم آسیب‌های جدی نداشته‌اند و تنها ناراحتی یا دردهای مقطعی بوده‌ است. تاکنون شکل‌گیری تیم به لحاظ فیزیکی مثبت بوده است. تیم وضعیت خوبی دارد، ولی هنوز جای پیشرفت دارد. در این مدت رئال نشان داده که تیم خیلی مستحکمی به نظر می‌رسد و من به آینده آن خوش‌بین هستم.

سرمربی پیشین لیورپول در خصوص آینده هافبک 16 ساله تیمش هم اظهار داشت: با زین‌الدین زیدان صحبت کردم و باید تصمیمی می‌گرفتیم که بهترین گزینه برای اودگارد چیست. ایده ما این است که مارتین در نهایت به ترکیب اصلی رئال مادرید راه پیدا کند، ولی باید مراقب او باشیم. اودگارد بازیکنی باهوش است و از تمرین و سختکوشی لذت می‌برد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس