کد خبر 449196
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰

در شب برتری رئال مادرید مقابل تاتهام گرث بیل موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کند.

به گزارش مشرق، دو تیم رئال مادرید و تاتنهام از ساعت 20:45 در ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ به مصاف هم رفتند تا نخسیتن دیدار از تورنمنت آئودی کاپ را برگزار کنند که در نهایت شاگردان بنیتز با نتیجه 2-0 پیروز شدند. (فیلم گلهای این دیدار را در اینجا ببینید)

رئال مادرید در این مسابقه نیز در ادامه روند رو به رشد خود بازی را خوب و مسلط آغاز کرد و خیلی زود روی ضربه گرت بیل که به تیر افقی دروازه تاتنهام برخورد کرد، خطرساز شد؛ در دقیقه '6 پاس مارسلو به خسه با نفوذ این بازیکن از سمت چپ همراه شد اما ضربه دیدنی او به گوشه دروازه را ورم با واکنشی عالی راهی کرنر کرد. شاگردان پوچتینو چشم به ضد حملات دوخته بودند که یک بار هم ضربه اریکسن با واکنش کاسیا برگشت داده شد، اما در مجموع مادریدی ها سوار بر بازی بودند و ورم چندین بار وادار به واکنش شد تا اینکه سرانجام در دقیقه '37 هامس رودریگز قفل دروازه اسپورز را باز کرد.

صعود رئال به فینال آئودی کاپ با شکست تاتنهام

نیمه نخست این دیدار با پیروزی 1-0 رئال مادرید به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم، تاتنهام بازی را در اختیار گرفت و مسلط عمل می کرد؛ در دقیقه '60 شوت چادلی از پشت محوطه با واکنش خوب کاسیا دفع شد. نزدیکی های دقیقه '70 اتوبوس تیم بایرن مونیخ نیز وارد ورزشگاه شد و آلونسو برای خوش و بش با نیمکت رئال مادرید به سمت آنها رفت.

صعود رئال به فینال آئودی کاپ با شکست تاتنهام

در حالیکه بازی دچار افت محسوسی شده بود، در دقیقه '79 روی اشتباه بازیکنان تاتنهام، گرت بیل خودی نشان داده و بالاخره موفق به گلزنی شد تا تقریباً پیروزی تیمش را تضمین کند. در دقیقه '83 نیز بیل جای خود را به بورخا مایورال داد تا همراه با آسنسیو در زمین حضور داشته باشد. سرانجام بازی با پیروزی 2-0 لوس بلانکوس به پایان رسید.

شــرح گل ها

  دقیقه '37 (هامس رودریگز)(1-0): ارسال ایسکو از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر هامس رودریگز وارد دروازه ورم شد که در این صحنه تنها یک نظاره گر بود.

  دقیقه '79 (گرت بیل)(2-0): روی پاس اشتباه بازیکنان تاتنهام، بیل توپ صاحب توپ شد و از پشت محوطه با پای چپ شوت زنی کرد که توپ پس از برخورد با زمین مقابل ورم، درون دروازه قرار گرفت.

به گزارش مشرق، دو تیم بایرن مونیخ و میلان برگزار کننده دیگر دیدار این جام برای تعیین فینالیست دوم خواهند بود.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس