کد خبر 450864
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

با جملات اخیر اهانت‌آمیز مشخص می‌شود آقای رفسنجانی همان است که بود و سخنان ۲ سال اخیر ایشان و «مردم مردم‌»گفتن‌های‌شان جز بازی سیاسی و سعی البته بی‌نتیجه برای جبران گذشته‌ای که در آن مردم به بدترین شکل و به طور دانسته له شدند، نبوده است.

 به گزارش مشرق، سخن توأم با تحقیر آقای رفسنجانی درباره روستاییان به شکلی عجیب کاملاً با روحیه ایشان مأنوس است و تصویری متکبر از ایشان می‌سازد و چه کنتراست معناداری دارد این تصویر با تصویر صریح، روشن و آرامش‌بخشی که از رهبران فرزانه‌مان حضرت امام خمینی و حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای سراغ داشته و داریم.

آیت‌الله رفسنجانی پس از دریافت ۳ «نه» محکم از مردم و حاکمیت (شورای نگهبان) با سخنان اپوزیسیون‌نمایانه‌اش سعی دارد نظام را رنجیده‌خاطر کند و با اهانت‌های مکرر به اقشار مختلف می‌خواهد انتقام از مردم را به شیوه خود بگیرد.

آقای رفسنجانی با ورود پیکره کارگزاران قدیمش به هیأت دولت، به لحاظ روحانی و جسمانی احیا شده است. هنوز یک ماه از انتخابات ۲۴ خرداد نمی‌گذشت که آقای هاشمی سرزده به ملاقات رئیس‌جمهور برگزیده که هنوز ساکن مرکز مطالعات استراتژیک مجمع بود، رفت و گفت: «آمده‌ام ببینم کارها خوب پیش می‌رود یا نه؟!»

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حتی به رئیس‌جمهور نیز از بالا می‌نگرد. گویی او نه از جایگاه رئیس مجمع تشخیص بلکه در قامت مبصر منتخب ملت صحبت می‌کرد(!)

کمی بعد وی در محفلی ضمن اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری و پیروزی حسن روحانی در این انتخابات گفت: «بنده بسیار خوشحالم که کسی به سمت ریاست‌جمهوری رسید که انرژی و انگیزه‌اش از من بیشتر است و من هم هر کمکی بتوانم به وی می‌کنم. بنده هر چه دارم از انقلاب و کشور و مردم دارم و تا زنده‌ام برای این کشور و انقلاب و مردم نفس می‌کشم».

او طوری از روحانی آدرس می‌دهد که انگار منتخب مردم گزینه جایگزین او در انتخابات بوده است و این «شیخ تکنوکرات‌» بوده که با گشاده‌دستی شاه‌کلید پیروزی در انتخابات را به «شیخ دیپلمات» پیشکش کرده و حال در حال شکسته‌نفسی است(!) محرومان، روستاییان و سایر به‌زعم آیت‌الله، دون‌پایگان که جای خود دارند!

با جملات اخیر اهانت‌آمیز مشخص می‌شود آقای رفسنجانی همان است که بود و سخنان ۲ سال اخیر ایشان و «مردم مردم‌»گفتن‌های‌شان جز بازی سیاسی و سعی البته بی‌نتیجه برای جبران گذشته‌ای که در آن مردم به بدترین شکل و به طور دانسته له شدند، نبوده است.

البته سخت می‌شد باور کرد آقای رفسنجانی و اطرافیانش به فکر جبران خطا‌های گذشته باشند و اهانت اخیر به روستاییان در عوض نشان می‌دهد وی به دنبال تسویه‌حساب با مردم و آنهایی است که تصور می‌کند بین قدرت و کارگزاران فاصله انداخته‌اند. مردم می‌پرسند چه شده که آقای هاشمی که مدت‌ها حتی در مسیر جماران تا ساختمان مرمر و بالعکس نیز به سختی در دسترس بود، این همه فعال شده است؟!

منبع: وطن امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    0 0
    مشرق جون زمين نخوري مواظب باش
  • محمود ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    0 0
    آیت الله هاشمی رفسنجانی از ستونهای انقلاب و دلسوزان این مردم و نظام هستند و با سوء برداشتهای شما و امثال آن هیچگونه تغییری در علاقه مردم پیش نخواهد آمد و کماکان محبوب مردم است.
  • دارابی ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    0 0
    ما در طول انقلاب افراد بسیاری داشتیم که با رفتاهایشان پایگاه مردمی خود را از دست دادند. یقینا با گذشت زمان و ادامه ی اظهار نظرهای اینچنینی از سوی هاشمی و خانواده وابسته ، حساسیتهای اندکی هم که در بین دلسوزان نظام برای برگشتن وی به خط مستقیم انقلاب وجود دارد از بین خواهد رفت . با این روند شاهد بی تفاوتی مردم نسبت به خاندان هاشمی خواهیم بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس