وزرات دفاع آلمان از تصمیم دولت این کشور برای اختصاص 6 میلیارد یورو به نوسازی هواپیماها، بالگردها و تانک های ارتش خود خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع آلمان در بیانیه ای اعلام کرد که قصد دارد از تنوع سلاح های ارتش بکاهد، اما لوازم یدکی بیشتر و نیروی انسانی بیشتری را به خدمت گمارد.

به نوشته «لوکال»، ارتش آلمان به دلیل ناتوانی در انجام عملیات های محول شده در سال گذشته، چند بار باعث انتشار طنز در رسانه های آلمانی شد. از جمله، نیروهای مسلح این کشور برای رساندن سلاح به دست کردهایی که در شمال عراق با داعش مبارزه می کردند، دچار مشکل شدند.
 
همچنین مربیان نظامی که قرار بود به کردستان عراق بروند، به دلیل نقص فنی هواپیمایشان، برای مدتی در فرودگاه بلغارستان سرگردان شدند.

همچنین ارتش آلمان پاییز گذشته اعتراف کرد که اگر نیروهایش که سرگرم مبارزه با بیماری ایبولا در آفریقا هستند به این بیماری مبتلا شوند، شاید نتوانند بسرعت به آلمان بازگردند؛ زیرا ارتش با محدودیت هواپیماهای ترابری رو به رو است.

ارتش آلمان در رخدادی دیگر، ناچار شد پیمان سابق خود برای ارسال پهپادهای گشتی به مرز اوکراین و روسیه را بشکند؛ زیرا معلوم شد این پهپادها توانایی کار در سرمای سخت زمستان را ندارند.

همچنین در سال گذشته فاش شد که سلاح استاندارد ارتش آلمان (G38) در گرمای شدید تابستان، دقت خود را از دست می دهد؛ این موضوعی است که ارتش سال ها از آن اطلاع داشت.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شایان ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    بگید اون فرسوده هاشونو بفرستن ایران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس