کد خبر 450581
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

مدیر شبکه سه سیما درباره زمان پخش برنامه های جدید این شبکه، برنامه «متن، حاشیه» و همچنین مجموعه طنز «در حاشیه» توضیحاتی را ارایه کرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما با اشاره به زمان پخش برنامه «متن، حاشیه» بیان کرد: این برنامه به تهیه‌کنندگی مهدی ترابیان و با اجرای وحید ایمانی مربوط به معاونت خبر بود و مسایل مربوط به تهیه و اجرای آن در همان بخش انجام می‌شد و ما تنها آن را پخش می‌کردیم.

وی ادامه داد: زمان پخش اصلی این برنامه روزهای سه شنبه ساعت ۱۹ بود و در چند برنامه به دلیل همزمانی با پخش برنامه های دیگر و اینکه این برنامه حذف نشود یکشنبه ها بعد از خبر ساعت ۲۲ روی آنتن رفت. در ماه مبارک رمضان به دلیل کنداکتور شبکه، برنامه حذف شد و حالا شبکه ۳ این آمادگی را دارد که برنامه دوباره در زمان خودش یعنی سه شنبه ها ساعت ۱۹ روی آنتن برود و ما منتظر هستیم که معاونت خبر در این مورد به جمع بندی لازم برسد.

پیش‌تولید برنامه‌های جدید شیکه سه

مدیر شبکه سوم سیما همچنین درباره زمان پخش برنامه‌های جدید این شبکه از جمله «مناظره» که پیش از این وعده آن را داده بود، اظهار کرد: برنامه های جدید شبکه سه از جمله «مناظره»، «روی خط» و «جادوی صدا» اکنون در حال پیش‌تولید هستند و ما منتظر زمان مناسبی برای پخش آنها هستیم. اکنون با توجه به برنامه های ورزشی، مسابقات، لیگ های کشتی و والیبال، لیگ برتر و... نوعی فشردگی بر برنامه ها حاکم است و ما باید به زمانبندی مناسب برای جدول پخش جدید برنامه ها برسیم.

فاز دوم «در حاشیه» به تولید برسد در جدول پخش قرار می گیرد

میرحسینی همچنین درباره اینکه قرار بوده است فاز دوم «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری قبل از ماه محرم و صفر روی آنتن برود، عنوان کرد: پیش بینی اولیه ما این بود که تولید «در حاشیه» زودتر آغاز شود و چون به تولید نرسید مجموعه «خانم و آقای سنگی» بررسی شد اما به محض اینکه «در حاشیه» آماده شود در جدول پخش قرار می گیرد و قبل از ماه صفر روی آنتن می رود اما برای اینکه قبل از ماه محرم روی آنتن برود حداقل باید ۳۰ قسمت از آن آماده شود.

وی در پایان با اشاره به قسمت هایی که تاکنون از این مجموعه به نگارش درآمده است، اظهار کرد: ما احتمال می دهیم که این مجموعه قبل از ماه محرم آماده نشود. به همین دلیل مجموعه «خانم و آقای سنگی» به کارگردانی شاهد احمدلو هم در کنداکتور قرار گرفته است.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس