کد خبر 450219
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲

بخشی از مراتع شهر همدان واقع در منطقه حیدره از ساعت ۱۵ بعدازظهر امروز دچار حریق شده و هم‎اکنون تلاش‎ها برای خاموش کردن آتش ادامه دارد.

به گزارش مشرق، از بعدازظهر امروز بخشی از مراتع و درختان منطقه حیدره شهر همدان دچار حریق شده و آتش هم‎اکنون در این منطقه ادامه دارد.

محمدرضا همتی مدیرکل منابع طبیعی استان همدان در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: آتش‎سوزی از ساعت 15 در مراتع منطقه حیدره همدان آغاز شده و هم‎اکنون آتش‎سوزی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از همان ساعات ابتدای نیروهای منابع طبیعی در منطقه حاضر شده و نسبت به اطفا حریق اقدام کرده‌اند، عنوان کرد: هنوز اطفا حریق توسط نیروهای منابع طبیعی ادامه داشته و تلاش‎ها در این زمینه در حال انجام است.

همتی درباره عامل و سطح آتش‎سوزی در منطقه حیدره شهر همدان نیز صحبتی نکرد و پاسخ به این سوالات را به پس از اطفا حریق در این منطقه موکول کرد.

محمد سوزنچی دبیر انجمن حیات سبز سرزمین نیز با اشاره به اینکه آتش‎سوزی در مراتع منطقه حیدره همدان از بعدازظهر امروز آغاز شده است، گفت: دو تیم از تشکل‎های حفاظت محیط زیست برای خاموش کردن آتش در منطقه حاضر شده و نیروهای منابع طبیعی را کمک می‏‌کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    چه خبره برادر همه جا داره می سوزه یه جای کار می لنگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس