کد خبر 450136
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

منابع خبری از پرواز بالگردهای بحرینی بر فراز تظاهرات کنندگان ظهر امروز انقلابیون 14 فوریه خبر دادند.

به گزارش مشرق، جمع کثیری از مردم بحرین ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری تظاهراتی علیه سیاست‌های دولت منامه فریاد زدند.

جنبش جوانان الدراز، با اعلام خبر آغاز تظاهرات امروز بحرینی‌ها علیه نظام حاکم در این کشور، از پرواز شماری از بالگردهای نظام بحرین بر فراز تظاهرات گنندگان خبر داد.

این گزارش حاکی است که همزمان با آغاز تظاهرات گسترده ظهر امروز بحرینی در منطقه الدراز، بالگردهای بحرینی به صورت گسترده در بر فراز تظاهرات کنندگان به پرواز درآمدند.

تظاهرات کنندگان بحرینی همانند جمعه‌های گذشته بر تداوم فعالیت‌های انقلاب 14 فوریه تا تحقق کامل اهداف تاکید کردند.

در شهرک البلاد القدیم نیز تظاهرات کنندگان در دست داشتن تصاویر شیخ «علی سلمان» دبیر کل جمعیت «الوفاق»، آزادی فوری وی و سایر فعالان سیاسی و حقوق بشری از زندان‌های منامه را خواستار شدند.

نظام بحرین از زمان آغاز موج جدید انقلاب فراگیر مردمی علیه خانواده حاکم در تاریخ 14 فوریه 2011 تا کنون از هیچ تلاشی برای سرکوب انقلاب مردمی دریغ نکرده و علاوه بر از کار بیکار کردن انقلابیون، صدها تن از معترضان را زندانی و ده‌ها تن دیگر را به کام مرگ کشانده است. هم اکنون ده‌ها تن از رهبران انقلاب بحرین در زندان‌های آل خلیفه به سر می‌برند

مردم بحرین برای تحقق اهدافشان با برپایی تظاهرات گسترده و مسالمت آمیز ثابت کردند که تا تحقق دموکراسی به اعتراض های خود ادامه می دهند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس