از آسمان آخرین قسمت از روایت سفر جانبازان بالای 70 درصد به عتبات متبرکۀ عراق را به روی آنتن شبکۀ دو می فرستد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، از آسمان آخرین قسمت از روایت سفر جانبازان بالای 70 درصد به عتبات متبرکۀ عراق را به روی آنتن شبکۀ دو می فرستد.

   تهیه کننده و کارگردان این برنامۀ مستمر تلویزیونی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: چهارمین قسمت از روایت سفر جانبازان به زیارت بارگاه مطهر حضرت امیرالمومنین (ع)، بازدید از خانۀ امام (ره) در نجف و حضور در مسجد مقدس کوفه می پردازد.

   خورشیدی فرد با اشاره به استقبال دلگرم کنندۀ مردم از 3 قسمت قبلی این روایت افزود: در قسمت پایانی ضمن گفتگو با تعدادی از جانبازان کاروان لبیک یا حسین (ع) حال و هوای خوش جانبازان به تصویر کشیده شده است که إن شاء الله به دل مخاطبین برنامه خواهد نشست.

   وی دربارۀ تولیدات بعدی از آسمان افزود: با توجه به نزدیک شدن به سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی شرح حال و شهادت یکی از شهدای آزاده را در دستور کار قرار داده ایم که مراحل پیش تولید آن به اتمام رسیده است.

   گفتنی است در تولید این برنامه که جمعه 16 مردادماه ساعت 18 از شبکۀ دو سیما پخش خواهد شد مرتضی اعطاسی، ابوالفضل حاجب، جعفر اکبری، نادر گهرسودی، سعید سلیمانی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء شرکت داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس