کد خبر 449434
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

فدراسیون تنیس کشورمان با هدف جذب مربی خارجی برای تیم های پایه با مربی پرتغالی وارد مذاکره شد.

به گزارش مشرق، به دنبال بررسی های صورت گرفته در کمیته تیم های ملی برای جذب مربی خارجی جهت نظارت و ارتقاء سطح کیفی تیم های ردههای سنی پایه و بحث استعدادیابی در استانی سراسر کشور، از سوئز مانوئل دسوزا مربی پرتغالی دعوت شد تا با حضور در ایران و بازدید از امکانات آکادمیک و ارزیابی بازیکنان نوجوان شرایط را برای فعالیت در ایران بررسی کند.

وی بلافاصله پس از حضور در کشورمان از مسابقات لیگ آینده سازان در قزوین بازدید کرد و شرایط تنیس پایه را مورد بررسی قرار داد و سپس با حضور مجید شایسته رئیس فدراسیون، کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون، مهرافزا منوچهری دبیر فدراسیون، حمیرا اسدی مدیر کمیته روابط بین الملل، امیر برقعی رئیس کمیته مربیان و مانوئل دسوزا  جلسه ای با هدف انجام مذاکرات اولیه تشکیل شد . با پایان این جلسه و انجام مذاکرات اولیه وی از امکانات حاضر در آکادمی های تنیس بازدید و بر سر تمرینات تیم های ملی حاضر شد.

مانوئل دسوزا تا سال 1995 به عنوان سرمربی تیم ملی دیویس کاپ پرتغال و از سال 1992 الی 2011 نیز به عنوان مسئول کمیته های فنی فدراسیون کشورهای پرتغال، قطر، اردن، موزامبیک، عراق ، تونس و مصر فعالیت داشت و همچنین به عنوان مربی  هدایت 2 تنیسور پرتغالی و روسی که دارای رنک های 86 و 23 دنیا بودند را بر عهده داشت.

وی در آخرین فعالیت خود به مدت 2 سال و تا سال 2014 مسئول کمیته فنی فدراسیون قطر بود.

منبع: سایت فدراسیون تنیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس