کد خبر 448812
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

وزیر بهداشت با بیان اینکه رئیس انستیتو پاستور، تولید واکسنی تحت عنوان مرفین و هروئین را تکذیب کرده است، بهترین راهکار درمان اعتیاد به مرفین و هروئین را ارائه داد.

به گزارش مشرق، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی  در پاسخ به این سوال که آیا ادعای برخی از مسئولان در خصوص ساخت واکسن مرفین و هروئین، توسط انستیتو پاستور صحت دارد یا خیر، اظهار داشت: من مصاحبه رئیس انستیتو پاستور را دیدم که اعلام کرده است چنین موضوعی صحت نداشته و چنین واکسنی وجود ندارد. لذا من تحقیقات و پیگیری بیشتری در این مورد انجام ندادم.

وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که آیا اصلاً وزارت بهداشت، برنامه یا پروژه‌ای برای تولید چنین داروها یا واکسن‌هایی در دست دارد، گفت: واکسن‌ها را معمولاً‌ برای ویروس‌ها و میکروب‌ها می‌سازند که انسان از دیدنشان عاجز است ولی مرفین را می‌بیند و می‌تواند آن را نکِشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهترین راهکار برای این مساله، تقویت اراده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    آقای وزیر !!! وقتی مردم در فشارند دنبال فرار می گردند - بهترین راهکار توجه به مردم و رای و خواست و نیاز مردم و احترام به آنها و حقوق آنهاست
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    ناشناس چه ربطی داره. بسیاری از مصرف کنندگان مواد مخدر سنتی و به خصوص مواد صنعتی از قشر مرفح هستند، که به خاطر لذت جویی به این مرحله میرسند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس