کد خبر 448468
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

نیروهای سوری و مقاومت لبنان در راستای پاکسازی مناطق جنوبی استان ادلب و شمالی استان حماه موفق شدند ده‌ها تروریست «جیش الفتح» را بکشند و به چند قدمی شهر «جسر الشغور» برسند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و حزب الله لبنان در ادامه عملیات پاکسازی مناطق جنوبی استان ادلب و شمالی استان حماه (سهل الغاب) موفق شدند بسرعت به دورترین مناطق در شمال غربی «سهل الغاب» که از کنترل خارج شده بودند٬ پیشروی کنند و وارد روستای «السرمانیة» واقع در حومه شهر «جسر الشغور» شوند و عملیات پاکسازی روستا را آغاز کنند که در جریان این حمله غافلگیر کننده ده‌ها تن از تروریست‌های جیش الفتح کشته و زخمی شدند.

 

به گزارش فارس، رسیدن درگیری‌ها بین تروریست‌ها و نیروهای سوری به روستای السرمانیه به معنای رسیدن نیروهای سوری و مقاومت حزب الله به نزدیکی شهر جسر الشغور از محور مناطق «غانیة» و «اشتبرق» است.

بنا بر این گزارش، گزارش‌های ارسالی از سوریه از درگیری‌ میان نیروهای سوری و تروریست‌های جیش الفتح در شمال شرق سهل الغاب حکایت دارد.

صدها تن از تروریست‌های جیش الفتح شب گذشته حملاتی را علیه مواضع نیروهای سوری و حزب الله در مناطق «المنصوره»، «تل واسط»، «قرقور»، «المحطة» و «تل اعور» آغاز کردند و نیروهای سوری و مقاومت توانستند در مقابل حملات ایستادگی کنند و از شدت حملات تروریست‌ها بکاهند.

این در حالی است که درگیری‌ها بصورت پراکنده در مناطق ذکر شده ادامه دارد و نیروهای سوری در حال مقاومت در مقابل حملات سنگین تروریست‌ها هستند.

به گزارش فارس، نیروهای ارتش سوریه به کمک نیروهای دفاع ملی از عصر روز گذشته عملیاتی را برای پاکسازی منطقه «تل جزرم» آغاز کردند. نیروهای سوری بعد از درگیری شدید چند ساعته با تروریست‌ها موفق شدند به سمت این منطقه پیشروی و عملیات پاکسازی منطقه را آغاز کنند. با پاکسازی منطقه تل جزرم عملیات پاکسازی روستای «القاهره» واقع در سهل الغاب آغاز خواهد شد.

عملیات پاکسازی منطقه تل جزرم بعد از آن شروع شد که نیروهای سوری در طول چند روز گذشته موفق شدند مناطق مجاور آن از جمله از سمت «الصوامع و المنصوره» را از دست عناصر تروریستی پس بگیرند.

 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • reptor ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    1 0
    مگه این سوریه چند کیلومتره که ارتش داره چندین ساله پیشروی میکنه هنوز هم به اخر نرسیدن فکر کنم هر یه متر رو بهش میگن پیشروی
  • فرشاد ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    خخخ خوب اومدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس