کد خبر 448456
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

تمرین روز گذشته استقلال تحت تاثیر آمادگی جسمانی بازیکنان تیم ملی ووشو بود.

گروه ورزشی مشرق - تیم ملی ووشو ایران زیر نظر سرمربی  نام آشنای خود- حسین اوجاقی - آماده حضور در  مسابقات جهانی 2015 اندونزی می شود. ملی پوشان پرافتخار ووشو اولین بار در اردیبهشت ماه سال جاری به روی سکوی مسابقات  انتخابی رفتند تا نفرات برگزیده پای به مرحله دوم رقابتها بگذارند، مبارزاتی که10 اردیبهشت کلید خورد. هر چند این پایان کار نخواهد بود چرا که به گفته اوجاقی سومین مرحله مبارزات انتخابی بیست و پنجم ماه جاری برگزار می شود تا کادر فنی شناخت بهتری از شرایط اردو نشینان پیدا کند.

نکته جالب اینجاست که عصر روز گذشته تمرین هوازی تیم ملی ووشو با تمرین تیم استقلال مقارن شد.

به گزارش خبرنگار مشرق در حالی که هواداران استقلال تا کنار زمین چمن شماره 2 استادیوم آزادی آمده بودند شاگردان حسین اوجاقی با ادامه تمریناتشان روی پیست تارتان ورزشگاه آبی ها و هوادارانشان را تحت تاثیر آمادگی بدنی خود قرار دادند.

در این تمرین از محسن محمد سیفی گرفته تا حمید رضا قلی پور و سجاد عباسی آنقدر آماده و سرحال نشان دادند که از هم اکنون به فکر افتخار آفرینی ملی پوشان ووش در آوردگاه جهانی اندونزی باشیم.

تمرین استقلال تحت تاثیر ستارگان رزمی

این درست که در تمرین عصر دیروز خیلی از هواداران استقلال محو تماشای پرو پجیچ مهاجم جدید کروات خود بودند اما نمی توانستند نیم نگاهی هم به تمرین ووشوکاران نداشته باشند. هواداران با دیدن تمرینات ستارگان رزمی ایران با هم در این مورد صحبت می کردند. شاید صحبت های آنان درباره تفاوت آمادگی جسمانی ووشوکاران قدرتمند ایران با بازیکنان تیم محبوشان بود.

جالب اینکه برخی از آنها می گفتند حیف که حسین اوجاقی با این آمادگی بدنی عالی از دنیای مبارزات خداحافظی کرده است. سرمربی تیم ملی ساندا پا به پای شاگردانش می دوید و این ادعای هواداران استقلال را در مورد قهرمان ووشو جهان و آسیا را ثابت می کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    الان بدن اینها نشان از امادگی جسمی بالا داره؟ مخصوصا اون وسطیه.
  • shad ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    مرحبا به غیرت وپشت کار عزیزان ووشو کار سرزمینم.سربلندی وپیروزیتان را آرزومندم.خداقوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس