مسلم رسولی یکی از 30 شهیدی است که پیکرش همراه شهدای دیگر از روزهای 15 تا 19 مرداد در استان مازندران تشییع می‌شود و یکی از هفت شهید غواصی است که هویتش معلوم شده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شهیدی که با وجود سختی زیاد و نداشتن پدر در آن سن و سال بسیار کم، با اجازه مادر خود پا به جبهه‌های جنگ می‌گذارد و در آنجا جاودانه می‌شود.

یکی از نکات جالبی که در مورد این شهید قابل ذکر است وجود مزاری با نام وی در گلزار شهدای فریدونکنار است.مزاری که خانواده وی در نبودش با سنگ‌قبرش عشق‌بازی می‌کردند و تنها چند روز دیگر صاحب این مکان ابدی، ساکن همین مزار می‌شود.

امروز روز عجیبی برای فریدونکنار بود، خبر تعیین هویت شهید به مادر چشم انتظارش پس از 29 سال، صحنه‌های جالبی را رقم زد، مادر نمی‌دانست چه بگوید، فقط شاکر خدا شد.

سخنان صدیقه طاهری مادر شهید مسلم زارعی غواص فریدونکناری در جمع خبرنگاران و مسئولان در فریدونکنار:

فرزندم تمایل زیادی به درس خواندن داشت و برای این کار زیاد تلاش کرد و در نهایت دیپلم خود را در کردستان گرفت. پس از گرفتن مدرک دیپلم،در دانشگاهی در کردستان پذیرفته شد اما من تمایلی برای حضور وی در آنجا نداشتم و به همین دلیل پس از درخواست من وی به فریدونکنار برگشت. حضورش در فریدونکنار زیاد به طول نیانجامید و دوباره به کردستان رفت.

نامه آخر او در جبهه را فراموش نمی‌کنم،در آن نامه نوشته بود این آخرین نامه‌ای است که برای شما می‌نویسم، به نظر می‌رسید از شهادتش آگاه شده بود.

مسلم علاقه‌ زیادی به مفقودالاثر شدن داشت. فکر نمی‌کردم فرزندم را به این شکل تحویل بگیرم اما زمانی که به جبهه می‌رفت او را به خدا سپردم.

به گزارش ایسنا، لباس زرد رنگ و تسبیحی که بر روی پیکر شهید رسولی در تابوت قرار دارد، همان لباس و تسبیحی هستند که درون تصویر کوچک گوشه تابوت است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فاطمه کناری ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    باسلام و خسته نباشید اسم مادرشهید صدیقه قاسمی است نه طاهری شهید نیز مسلم رسولی است نه زارعی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس