کد خبر 447850
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

پنجاه و هشتمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست دکتر گودرزی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش مشرق، در این جلسه مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و پاسوار دبیر برنامه ششم توسعه گزارشی از روند پیشرفت این برنامه در بخش ورزش و جوانان ارائه کردند.

پاسوار نقاط قوت این گزارش را توجه جدی به مباحثی مانند اقتصاد و ورزش، ورزش و کیفیت زندگی، دیپلماسی ورزش و رویکرد جدید وعلمی و تدوین برنامه با توجه به مباحث بالا دانست.

وی افزود: از دیگر نکات قوت مورد توجه ما در تدوین احکام این برنامه، مشارکت با وزارت آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری است.

دکتر گودرزی با تشکر از زحمات زیاد آقای پاسوار گفت: تمامی موارد و احکام پیشنهادی بایستی مبتنی برموارد علمی و بررسی دقیق وضع موجود و کاملا اجرایی و پیشنهادی بایستی مبتنی بر موارد علمی و بررسی دقیق وضع موجود و کاملا اجرایی و واقعی باشد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: سهم ورزش و جوانان را در احکام برنامه ششم توسعه افزایش بدهیم و مورد توجه قرار بگیریم.

در بخش دیگری دیگری از نشست شورای معاونات افشین مولایی مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی گزارشی از نظام جامع آموزش ارائه کرد.

مولایی گفت: نظم دادن به آموزش فدراسیون ها، ایجاد یک نگرش، استاندارد بین المللی در موضوع آموزش و ایجاد تعامل آموزش و شفاف بین ادارات کل فدراسیون ها از جمله اهداف نظام نامه آموزش و وزارت ورزش و جوانان است.

گودرزی با اشاره به اینکه آموزش امری فانتزی و هزینه‌ا‌ی نیست، گفت: آموزش اثر بخش و با برنامه بر بهبود شرایط سازمانی آثار خوبی دارد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در موضوع آموزش در برخی فدراسیون ها با توقف و عدم رشد مواجه هستیم به طور مثال مدارس فوتبال زیادی در کشور داریم ولی تاثیر چندانی بر رشد فوتبال کشور ندارد.

گودرزی گفت: مساله آموزش مورد تاکید وزارتخانه است انتخاب و کیفیت و تخصص این افراد به عنوان یک مساله تعلیم و تربیتی مدنظر ما خواهد بود.

در آخرین بخش نشست شورای معاونان مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گزارشی از فعالیتهای رسانه ای وزارتخانه و نظر سنجی سردبیران ورزش و جوانان به دکتر گودرزی و معاونین ارائه کرد.
منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس