کد خبر 447822
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

بازیکن تیم فوتبال المسیمیر قطر گفت: اگر پرسپولیس به حاشیه نرود می‌تواند قهرمان لیگ شود چرا که این تیم تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است.

به گزارش مشرق، محمد نوری در خصوص وضعیتش در تیم المسیمیر قطر و بازی پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر مقابل پدیده خراسان صحبت‌هایی کرد که می‌خوانید:

از وضعیتت در المسیمیر صحبت کن و اینکه در حال حاضر شرایطت چطور است؟

خوشبختانه در تمرینات حضور فعالی دارم و قرار است دو روز دیگر همراه با بازیکنان تیم به کشور اسلوونی برویم و اردوی 17 روزه‌ای در این کشور برگزار کنیم و سپس بعد از اینکه این اردو به پایان برسد به قطر باز خواهیم گشت و وارد لیگ ستارگان این کشور می‌شویم.

در این تیم هم قرار است شماره 14 به تن کنی.

بله چرا که از روز اولی که به اینجا آمدم با مسئولان باشگاه این مسئله را مطرح کردم که شماره 14 را می‌خواهم و آن‌ها هم قبول کردند که این شماره را به من بدهند و از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم.

دلیل خاصی دارد که شماره 14 را در این سال‌ها برای خودت انتخاب کردی؟

نه هیچ دلیل خاصی ندارد اما از زمانی که به سپاهان رفتم این شماره را انتخاب کردم که برایم خوش یمن بود و دیگر آن‌را تغییر ندادم و همیشه 14 پوشیدم.

چرا سایت باشگاه المسیمیر این قدر مراسم معارفه و عکس تو را با پیراهن جدید باشگاه را دیر منتشر کرد؟

فکر نمی‌کنم دلیل خاصی داشته باشد و برای من هم این مسائل مهم نیست من همان زمانی که به قطر آمدم و قرارداد امضا کردم با پیراهن باشگاه عکس گرفتم و اینکه دیر این عکس منتشر شده مسئله مهمی نیست که بخواهم درباره‌اش صحبت کنم.

خانواده‌ات هم به قطر آمده‌اند؟

هنوز نه اما بعد از اینکه از اسلوونی برگردیم خانواده‌ام به قطر می‌آیند تا در کنار هم باشیم.

شرایط تیم المسیمیر با توجه به اینکه تازه به لیگ ستارگان آمده چطور است؟

با اینکه این تیم تازه به لیگ ستارگان صعود کرده اما بازیکنان خوبی در تیم داریم شاید از نظر سایر تیم‌ها کمی عقب باشیم اما تلاش می‌کنیم تا المسیمیر را در لیگ ستارگان حفظ کنیم چرا که هدف خود باشگاه هم همین است.

از نظر امکانات شرایط باشگاه المسیمیر با وضعیت فوتبال ایران که سالها در آن بازی کرده‌ای چقدر فرق می‌کند؟

امکانات بسیار زیادی در باشگاه های قطر وجود دارد و باید بگویم زمین تمرین‌هایی که اینجا است حتی از زمین‌های بازی در ایران هم بهتر است.تیم خود ما 4-5 زمین تمرین خوب دارد و همه چیز اینجا سرجای خودش است. ما امکانات عالی داریم و یک باشگاه کامل که همه چیز را برای بازیکنان فراهم کرده است.

 

در این سال‌ها همواره انتقاد بود که سطح فنی فوتبال کشورهای حوزه خلیج فارس از فوتبال ایران پایین تر است. حالا که خودت به یکی از تیم‌های حوزه خلیج فارس پیوستی نظرت در مورد سطح فنی فوتبال در کشورهای حوزه خلیج فارس چگونه است؟

به هر حال بازیکنان کشورهای حوزه خلیج فارس از نظر فنی در سطح بازیکنان ایران نیستند اما می‌بینیم که بازیکن بزرگی مثل ژاوی به فوتبال قطر می‌آید و حضور همین ستاره‌ها باعث می‌شود سطح کیفی بازی‌ها بالا برود. به هر حال حضور در این لیگ برای من یک تجربه خوبی خواهد بود و می‌توانم با بازی در مقابل بازیکن بزرگی مثل ژاوی تجربه‌ام را بیشتر کنم.

به عنوان بازیکنی که سال‌ها هجومی بازی می‌کردی و گل می‌زدی بازی در پست هافبک دفاعی برایت در تیم جدید سخت نخواهد بود؟

به هر حال در تیم جدیدم بازیکن نفوذی نیستم و به عنوان هافبک دفاعی جلوی مدافعان بازی خواهم کرد که شرایط را برای گل‌زنی من سخت می‌کند. با این همه باید بگوم که گل زنی در شرایط بازی برای من در این وضعیت سخت است اما همه تلاشم را می‌کنم تا در پست جدیدم بتوانم بازیکن موثری باشم.

در این مدت که در قطر بودی بازیکنان ایرانی مثل اشکان دژاکه ، آندرانیک تیموریان و ... را دیده‌ای؟

آندو و سایر بازیکنان ایرانی را در قطر می‌بینم و همه برای تیمشان تلاش می‌کنند و خوشبختانه دیدیم که قراردادشان را تمدید کردند و این نشان می‌دهد که باشگاه‌هایشان از آن‌ها راضی هستند.

اینکه می‌گویند بازیکنان ایرانی برای پول به لیگ‌های خلیج فارس می‌روند را تائید می‌کنی؟

به هر حال شرایط فوتبال ایران و قطر فرق می‌کند و حضور بازیکنان خارجی در فوتبال قطر باعث می‌شود که کیفیت لیگ هم بالا برود و همین مسئله باعث خواهد شد که کیفیت فنی فوتبال قطر بالاتر از قبل بشود.

بازی پرسپولیس مقابل پدیده را دیدی؟

متأسفانه نتوانستم بازی را به صورت مستقیم ببینم اما از طریق خبرگزاری‌ها پی‌گیر نتیجه بازی بودم و صحنه‌های حساس بازی را  تماشا کردم به نظرم در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که گل نشد هرچند که چند نفر از بازیکنان اصلی تیم هم نبودند اما با این همه پرسپولیس خوب بازی کرد و امیدوارم که در ادامه راه موفق باشم. به هرحال پرسپولیس امسال تیم جوانی است و اکثر تیم‌های لیگ برتری قدرت یکسانی دارند اما تیمی موفق می‌شود که در هفته‌های اول نتایج خوبی بگیرد. قطعا پرسپولیس شرایطش بهتر خواهد شد چرا که برانکو کارش را خوب بلد است.

چقدر امیدواریم که این پرسپولیس بتواند قهرمان لیگ برتر شود؟

به نظرم این تیم توان قهرمان شدن دارد چرا که هم بازیکن جوان در این تیم وجود دارد و هم بازیکن باتجربه و به اعتقاد من اگر پرسپولیس وارد حاشیه نشود توان قهرمانی را دارد.

کی‌روش نشان داده نگاه ویژه‌ای به بازیکنان لژیونر دارد حالا که به عنوان لژیونر در فوتبال ایران فعالیت می‌کنی چقدر امیدواری که بتوانی به تیم ملی دعوت شوی؟


زمانی که در لیگ خوب بازی می‌کردم به تیم ملی دعوت نمی‌شدم اما خودم را همیشه و در هر حالتی سرباز تیم ملی می‌دانم و هر وقت کی‌روش صلاح بداند در خدمت تیم ملی خواهم بود و اگر هم به تیم ملی دعوت نشوم که به بازی باشگاهی ادامه می‌دهم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس