کد خبر 447529
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

نایب رئیس جبهه پیروان اظهار داشت: در حال حاضر بنای جبهه پیروان برای انتخابات ورود به مصادیق نیست.

به گزارش مشرق، محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان درخصوص انتخاب لیست برای حضور در انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: در حال حاضر بنای جبهه برای انتخابات ورود به مصادیق نیست و برای انتخاب اعضای لیست بسیار زود هنگام است.

وی ادامه داد: جبهه پیروان تلاش دارد با همه گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی همراهی و همدلی داشته باشد و قرار است فعالیت‌های خود را حول محور روحانیت انجام دهد.

کوهکن با اشاره به برگزاری جلسه هیأت رئیسه با حضور مهندس باهنر گفت: در این جلسه از ایشان تقاضا کردیم به عنوان رئیس جبهه پیروان در ارتباط همگرایی و وحدت و اتحاد و تعامل میان سلایق  مختلف اصولگرایی وقت بیشتری را اختصاص دهند و برای ایجاد ارتباط مدیریت داشته باشند.

وی همچنین تأکید کرد: در خصوص انتخابات تلاش داریم از واگرایی بین گروه‌های اصولگرا کم کنیم و جهت را به سمت اتحاد بیشتر سوق دهیم، و در مورد افرادی که برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی می‌کنند ویژگی‌های آنان را بررسی خواهیم کرد تا به یک تفاهم برسیم.

نایب رئیس جبهه پیروان با بیان اینکه سعی داریم در آینده دیدارهایی را با مراجع داشته باشیم گفت: تا کنون دیدار خاصی از سوی جبهه پیروان با حضرات آیات مصباح و محمد یزدی انجام نشده است .

وی در پایان گفت: تلاش داریم در آینده همایش از سوی جبهه پیروان برگزار کنیم.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس