کد خبر 447517
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹

گروه‌های یهودی حاضر در آمریکا اقدام شهرک‌نشین‌های صهیونیست در زنده سوزاندن یک نوزاد را محکوم کردند و خواستار برخورد جدی با عاملان این جنایت شدند.

به گزارش مشرق، تایمز اسرائیل نوشت: گروه‌های یهودی آمریکایی روز جمعه بمباران روستای فلسطینی دوما را که باعث مرگ یک کودک 18 ماهه شد به شدت محکوم کردند. برخی از این گروه‌ها از رژیم صهیونیستی خواستند تا اقدامات لازم جهت بازداشت عاملان این حمله را انجام دهد.

اتحادیه ضدافترا با اعلام این مسئله که این اتفاق به احتمال بسیار زیاد نتیجه یک حمله تلافی‌جویانه موسوم به price tag بوده است از کابینه اسرائیل خواست تا با عاملان آن به شدت برخورد کند.

مهاجمان اقدام به پرتاب بمب‌های آتش‌زای دست ساز به سوی دو منزل روستایی در نزدیکی نابلوس کردند. اعضای این خانواده به سختی موفق به فرار شدند اما موفق به نجات نوزاد خود نشدند و در نتیجه این کودک چند ماهه در میان شعله‌های آتش جان خود را از دست داد.

جاناتان گرین‌بلات، مدیر داخلی اتحادیه ضدافترا و کارول نوریل مدیر این اتحادیه در سرزمین‌های اشغالی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که محکوم کردن این واقعه از سوی مقامات صهیونیستی دیگر کافی نیست.

در روزهای اخیر صهیونیست های شهرک نشین در کرانه باختری و شرق بیت المقدس با  چراغ سبز و حمایت مستقیم رژیم صهیونیستی بر شدت و گسترش اقدامات تحریک آمیز، اهانت آمیز و تجاوزگرانه خود افزوده اند. در این راستا ابتدا شهرک نشینان  به مسجد الاقصی یورش بردند و ضمن تعرض به این مکان ، یکی از افسران زن این رژیم پیامبر گرامی اسلامی را در داخل مسجد الاقصی مورد اهانت و هتک حرمت قرار داد.

همزمان با این اقدامات، رژیم صهیونیستی نیز طرح جدید شهرک سازی به مرحله اجرا گذاشت که ساخت نزدیک به یک هزار واحد مسکونی را شامل می شود که بیش از 50 درصد آنها در شرق قدس و در نزدیکی مسجد الاقصی احداث خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس