کد خبر 447137
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان معتقد است، این تیم پتانسیل دستیابی به عنوان قهرمانی پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را دارد.

به گزارش مشرق،‌ حمیدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار سپاهان برابر استقلال خوزستان، درگیری لفظی‌اش با وریا غفوری و ... به سوالات مختلف پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

*در مورد بازی با استقلال خوزستان چه صحبتی داری؟

ما و استقلالی‌های خوزستان بازی بدی انجام ندادیم. ما شناختی از استقلال خوزستان نداشتیم، اما حالا باید بگویم که آنها یقه تیم‌های لیگ را خواهند گرفت. این درست است که در مجموع فرصت‌های سپاهان بیشتر بود، ولی اگر خوش‌شانس نبودیم و گردان چند فرصت را از آنها نمی‌گرفت، شاید گل می‌خوردیم. در مجموع تیم ما مستحق برد بود و در نهایت به این هدف رسیدیم.

*قبول داری زیاد هماهنگ نبودید؟

ما خوب بازی کردیم و قطعاً هفته به هفته بهتر می‌شویم. در این بازی شیمبا (لوسیانو پریرا) به دلیل مشکلات ITC بازی نکرد و هافبک خارجی‌مان هم مصدوم شد. با این حال مهم سه امتیاز بود که در نهایت موفق به کسب آن شدیم. ما تا سه هفته دیگر در اصفهان بازی داریم و باید در این دیدارها بیشترین امتیاز را بگیریم. در نیم فصل دوم در سه هفته باید خارج از اصفهان بازی کنیم و این کارمان را سخت می‌کند.

*در مورد درگیری لفظی‌ات با وریا غفوری و حرفی که به او زدی (بچه پُررو) صحبت کن.

در بازی‌های دیگر خیلی اتفاقات می‌افتد که اینقدر آن را بزرگ نمی‌کنند. جالب اینکه حرف غفوری را لب‌خوانی هم نکردند. من آن حرف را به غفوری زدم، چون حرفی درستی نزد و احترام بزرگ‌تر را حفظ نکرد. او نباید به خودش اجازه دهد تا هر حرفی را به زبان بیاورد. بحث ما به خاطر شرایط فوتبالی بود و دلیل دیگری نداشت. بعد از بازی هم به او خسته نباشید گفتم. با این حال بازهم به غفوری می‌گویم که حرمت بزرگ‌ترهای تیمش را حفظ کند.

*نظرت در مورد بازی بعدی سپاهان برابر ذوب‌آهن چیست؟

دربی اصفهان بازی بسیار سختی است و با یکی از بهترین تیم‌های ایران روبه‌رو می‌شویم. امیدوارم که سه امتیاز برای سپاهان باشد و هواداران دو تیم فوتبال زیبایی را ببینند.

*امسال قهرمان می‌شوید؟

پیش‌بینی خیلی سخت است و خیلی از تیم‌ها برای قهرمانی تلاش می‌کنند. امیدوارم سپاهان قهرمان شود، چرا که پتانسیل رسیدن به این عنوان را داریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس