پیکر مطهر روحانی شهید حجت‌الاسلام «سیدمحمد موسوی‌ناجی» از مدافعان حریم اهل‌بیت(ع (عصر امروز ـ سه شنبه 6 مردادماه ـ در شهر قم تشییع شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام «سید محمد موسوی ناجی» از شهدای مبارزه با گروه تروریستی داعش در عراق، عصر امروز ـ سه شنبه 6 مردادماه ـ از مسجد امام حسن عسکری تا حرم حضرت معصومه(س) وسپس تا محل گلزار شهدای قم برگزار شد.

در این مراسم که با مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) و حضور بستگان شهید، فرماندهان سپاه و اقشار مختلف انجام شد، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» و «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» علاوه بر تاکید بر ادامه راه این شهید، جنایات گروه های تکفیری را محکوم کردند.

پیکر شهید ناجی پس از رسیدن به حرم حضرت معصومه(س) در اطراف ضریح بانوی کرامت طواف داده شد و آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان را بر پیکر این شهید اقامه کرد، سپس پیکر شهید پس از انتقال به گلزار شهدای قم در جوار دیگر شهدای این شهر آرام گرفت.

شهید حجت الاسلام سید محمد موسوی ناجی 28 تیرماه در روستای «المرزعه» از توابع شهر «بیجی» در استان «صلاح الدین» عراق بر اثر اصابت مین کاشته شده توسط گروه تروریستی داعش به خودروی حامل او به شهادت رسید.

این شهید از سوی جامعة المصطفی به عنوان مبلّغ به جبهه‌های نبرد عراق اعزام شد و در این ماموریت تبلیغی با سپاه بدر عراق همکاری می‌کرد.

{$sepehr_album_29140}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    خوشا به سعادتش اللهم الرزقنا
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    شهدا التماس دعا اللهم صلی علی محمد وال محمد و عجل فرجهم خوشا به سعادتتان خوشا به زندگی بی دقدقه ای که خدا بهتان سفارش کرده است خوش بحالتان خوش بحالتان اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک
  • آقای م ر ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    حسرت..
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    روحش شاد خوش بحالش چه انتخاب زیبایی چه مرگ تا ابد زنده و پاینده ای خدایا! ما را نیز با این عزیزان محشور و مرگمان را شهادت خالصانه در راه خودت مقرر فرما. آمین
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    مظلوم حسین....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس