کد خبر 445676
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

در حالیکه بیش از ۶ ماه تا برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، بسیاری از احزاب و فعالان سیاسی اعم از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان فعالیتهای انتخاباتی خود را آغاز کردند.

به گزارش مشرق، یکی از چهره‌های اصلاح‌طلب که از او به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی ریاست مجلس آینده نام برده می‌شود،‌ "محمدرضا عارف" است که از مدتها قبل فعالیتهای انتخاباتی خود را با سفرهای استانی آغاز کرده است.

فعالیتهای انتخاباتی عارف برای اسفند 94 قطعا جدی، سازماندهی شده و هدفمند است تا جایی که بر اساس گزارشهای رسیده، برخی از اعضای محوری ستاد عارف نیز مشخص شده‌اند؛ به عنوان نمونه از "حسن رسولی" استاندار اسبق خراسان و عضو هیات مدیره بنیاد باران به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی عارف نام برده می‌شود.

رسولی که در انتخابات ریاست جمهوری 92 سخنگوی ستاد عارف بود،‌ اخیرا در گفت‌وگویی کاندیداتوری خود را رد نکرده است.

بر اساس این گزارش،‌ "حمیدرضا عارف" فرزند ارشد محمدرضا عارف هم به عنوان مسئول کمیته مالی ستاد پدرش انتخاب شده است. وی که دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف است از فعالان اقتصادی محسوب می‌شود که ارتباط خوبی هم با نهادهای مالی و پولی دارد. حمیدرضا عارف در انتخابات اخیر اتاق بازرگانی به عنوان کاندیدا شرکت کرده بود که البته توفیقی به دست نیاورد.

از "علیرضا خامسیان" نیز به عنوان مسئول رسانه‌ای ستاد عارف نام برده می‌شود. او که از جمله روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب محسوب می‌شود و سابقه همکاری با مطبوعات زنجیره‌ای دوم خرداد را دارد، رابطه نزدیکی با محمدرضا عارف دارد.
 
برخی خبرها هم از فعال شدن ستاد جوانان عارف با محوریت "مهدی نادمی" از فعالان سابق دانشجویی حکایت دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس