وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت را با ۵۰۰۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم.

به گزارش مشرق، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر خود به استان کردستان، عصر امروز یکشنبه به عنوان نماینده رئیس جمهور در جمع مردم شهرستان دیواندره در تالار فردوسی حضور یافت و پس از خیر مقدم ماموستا حسنی امام جمعه این شهر، به ایراد سخنرانی پرداخت.

سید حسن قاضی زاده هاشمی در جمع مردم دیواندره با اشاره به مهر و محبت مردم استان کردستان و رای بالای آنان به دولت تدبیر و امید به عنوان دومین استان در کشور، اظهار داشت: زمانی که وزارت بهداشت را تحویل گرفتیم این وزارتخانه ۵ هزار میلیارد تومان بدهی داشت و علاوه بر مشکلاتی که در گذشته به وجود آمده بود، خشکسالی نیز به عنوان مشکلی مضاعف دامن گیر کشور شد.

وی به بیمه روستائیان و ضرورت ارتقای آن اشاره و تاکید کرد: بیمه طلایی فرهنگیان اگر در تهران طلایی است در کردستان نیز باید همسطح تهران، خدمات درمانی به فرهنگیان ارائه دهد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که انتظارات و مطالبات مردم در کشور باید مدیریت شود، تصریح کرد: نباید تنها سطح توقعات و انتظارات مردم را در کشور بالا برد بلکه باید این مطالبات مدیریت شود.

وی به مشکلات بودجه ای کشور نیز اشاره کرد و کمبود درآمدهای نفتی را به عنوان یکی از مشکلات تامین اعتبار طرح های ملی عنوان کرد.

هاشمی درباره مصوبات سفری که طی سال گذشته به دیواندره داشت نیز ابراز خرسندی کرد که تمامی ۵ مصوبه قبلی در رابطه با این شهرستان یا به طور کامل تحقق پیدا کرده و یا در حال اجرا است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس