کد خبر 445343
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲

پیشکسوت اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد و تمرین بازیکنان را زیر نظر گرفت.

به گزارش مشرق، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.

* مطابق روزهای گذشته برانکو پیش از تمرین دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و برنامه‌های تمرینی تیمش را به بازیکنان گوشزد نمود.

* از همان ابتدای تمرین دروازه‌بانان پرسپولیس زیر نظر پانادیچ به تمرین پرداختند. این در حالی است که سوشا مکانی به دلیل مصدومیت جزئی که صبح امروز به آن دچار شد با وجود حضور در درفشی‌فر تمرین نکرد و با لباس شخصی از روی نیمکت عملکرد همبازی‌هایش را نظاره نمود.

* مربی دروازه‌بانان تیم پرسپولیس تمرینات امروز را با ایمان صادقی و مرتضی قدیمی‌پور برگزار کرد. تمریناتی که پانادیچ برای این دو دروازه‌بان در نظر گرفته شود شامل سانتر از جناحین و شوت به دروازه بود.

* بازیکنان پرسپولیس حدود 20 دقیقه زیر نظر مربی بدنساز خود تمرین کردند که این تمرینات شامل انجام حرکات کششی و نرمشی بود.

* بخش دیگر تمرینات بدنسازی امروز بازیکنان پرسپولیس دویدن‌های سرعتی و استقامتی از میان موانع چیده شده بود.

* حدود 60 هوادار پرسپولیس امروز در سکوت کامل تمرین بازیکنان را تماشا کردند.

* سعید عزیزیان مربی اسبق دروازه‌بانان پرسپولیس که زمانی در دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کرده امروز در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد و تمرین سرخ‌پوشان را تماشا کرد.

* در حالی که حدود یک ساعت از تمرین بازیکنان سپری شده بود، بازیکنان به دو تیم نارنجی و بنفش تقسیم شده و به بازی درون‌تیمی فوتبال پرداختند. این در حالی است که برانکو در حین بازی نکات فنی مورد نظرش را به بازیکنانش گوشزد می‌کرد.

* در حالی که امروز اعلام شد که باشگاه پرسپولیس با شرکت آل‌اشپورت برای تهیه پوشاک به توافق رسیده اما بازیکنان امروز هم با لباس مجید تمرین کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس